Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Vi er bare i 3 pp nå så er ikke det. Håpet var en juli/ august baby og jeg var helt innstilt på at kom til å gå en stund før jeg ble gravid. Faktisk så passer det best med resten av planene om det hadde skjedd denne pp eller neste. Men jeg var ikke innstilt på å måtte gå lenge over ikm med negative tester. Det suger! Hardt! Nå vet jeg ikke hva som skjer, har ingenting å forholde meg til og angrer som en hund på at jeg ikke har prøvd meg på el- tester. Har bestilt og kunne hatt bruk for en igår men de var ikke kommet enda. Fikk plutselig masse eggehvite og med en biteliten blodprikk i. Bare på størrelse med et knappenålshode. Men Tappen er både høy, hard og lukket. Til og med litt fremoverlent(?). Så skjønner ingenting. Spiller vel ingen rolle. Sovnet i det hodet traff puten. Å som jeg savner en regelmessig tr. ( Nok en ting jeg aldri hadde trodd jeg skulle si. ) Ja, jeg vet. Syte og klage. Men i dag er det synd på meg
katrineev Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 man kan bli litt deppa av å drive med denne prøvinga. tror det er ganske normalt. jeg vente rpå at tanta skal reise så vi kan få brgynt å prøve jeg. håpe du kommer igjenge snart og at spira sitter. jeg også hadde satt stor pris på om det satt denne mnd, for hadde passa så bra, men en får se tolmodighet er en dyd
Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Prøvingen i seg selv er jo ganske så artig da Men nei, det er ikke noe stas å komme i ulage med sin egen kropp. Føler meg rar neders i magen. Ett eller annet føles feil ( i mangel på et bedre ord) og det ligger hele tiden i bakhodet. Men nå har jeg snart en time hos lege sansynlugbis med gu også så kan ta det opp da. Sitter og ser på kalenderen og planene for sommeren og høsten. Om det klaffer i neste pp hadde det vært helt perfekt Men da må tr få opp farten så vi kan komme oss over i neste pp! Lykke til i din nye pp. Håper det klaffer for oss begge. Så kunne vi hoppet over i 1. Tri sammen Tålmodighet er mangelvare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå