Gå til innhold

Æsj, der kom mensen gitt.. :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var akkurat like ekkelt som jeg husker det.

Men skal egentlig ikke klage da, 21 mnd uten er i grunnen helt fantastisk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj det var lenge! :D Håper min blir borte like lenge......!!

Har du ammet helt til nå? På natten også eller?

Jeg fullammet til 6 måneder - nå er mini 7 måneder og blir fortsatt ammet på natten, men merker at han er mye mer uinteressert om dagen. Håper likevell det blir nok til at tante rød holder seg borte....leeeeenge......!!

Skrevet

jeg har ikke hatt mensen mer enn 1 gang siden 2003, men den ene ganga var jaggu nok også :D takke meg til hormonspiral, heldigvis så satt minsta på første forsøk er noe fæle greier med den mensen å vondt er det også :-\

Skrevet

Ja, jeg ammer fremdeles, på natta også av og til.

Gullet er 1 år om 3 uker så vi burde vel kanskje slutte med mat på natta snart, men hva gjør man ikke for å få sove.. ;)

Jeg skal begynne på jobb igjen om en mnd også, så da blir det nok enda mindre..

Jeg syns forresten at mensen ikke er så ille nå som før svangerskapet. Hadde mye menssmerter før, men nå kjenner jeg nesten ingenting. :)

Skrevet

Huff, da kom den her også... Men du har jo vært kjempeheldig som har vært så lenge uten! Her har jeg trappet ned amming i et par uker, og den siste uken har jeg gått ned til bare 1 amming på natten, og det var det som skulle til tydeligvis! Utrolig irriterende og urettferdig at den skulle komme så tidlig og når jeg ammer/pumper såpass mye enda! Gutten er bare litt over 5 måneder.

Skrevet

Noen som vet om man forresten bare bør bruke bind første gangen, eller om man kan bruke tamponger?

Skrevet

tror man kan kan bruke tamponger såpass lenge etter fødselen burde det være ok til det :)

Skrevet

Vi fikk vel barn omtrent samtidig, Rina, og her har jeg enda ikke sett noe til mensen. Har IKKE savnet den!!! Men regner med den er like rundt hjørnet, har vært en del slim og eggløsningeslignende symptomer i det siste. Med min flaks kommer den vel akkurat når vi har en ukes sydenferie om 3 uker... :-b

Skrevet

Her er snuppa 2,5 mnd og jeg har nettopp fått mensen for andre gang siden fødselen :/.. jeg ammer henne, men gir en flaske hver kveld.. jeg har også begynt på Cerazette (mini pillen), og sist jeg brukte den blødde jeg i tide og utide. Lurer på å bytte til noen andre p-piller, men orker ikke de som er proppet full i hormoner og legge på meg 10-15 kg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...