Gå til innhold

da har jg fodt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig 8dager over termin,

jeg ble strippet/toyd pa fredag og begynte kort tid etter med litt blodninger og menssmerterut kvelden.

neste morgen hadde jg noe jg trudde var mage smerter, for de kunne vare bade lenge og kort kl 08.45 men brydde meg ikk sa mye trudde bare at jg hadde maserier. nar kl ble rundt ett og riene var med fem min mellomrom ringte jg mamma og spurte, hehe er forstegngs g hapet jo a at noe var igang..

det dubbet av sa da gikk vi en kort tur og herregud dethjalp, da var de onkelig intense. var inne pa sykehuse 19.05

3.cm apning ogi aktiv fodsel.

var pa naturlig fodsels avd hvor d kun gis badekar og lystgass.. ville jo klare dette selv, kl gikk veene ble sterkere og med bre 1.cm firetimer senere provde jg akupunktur .

da endte alt galt, veene var sa sterke at jg kastet inn handkle for epiduralen; den ville jg ha. etter a ha provd badekar med null effekt hos mg, da ble jg trillet til avd under.

der var d beste som kunne hent meg, en god og streng jordmor om tok vare pa meg og gikk ikk ut av rommet en eneste ang under alle timene. piduralen kom og seff min flaks funket den feil, bare ene siden av beinet og halve underlivet var demret derfor fikk jg dobbel smerte pa den andre siden. det ble rettet opp etter to timer med vondter.

da gikk vannet med ett splasj, huff d var litt rart. sa kom press riee og halv time senere var prinsen min ute.

3530g 51cm ag 35cm hodeomkrets.

ingen rifter er sar. kjempe fin fodsel under omstendighetene, gjor d gjerne igen.;)

dette ble utrolig langt, men som forste gang var d en stor opplevelse.

gled dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte a si at han ble fodt sondag 24.10.10 kl 04.42

22timer ettr forste rie, og 14t etter sykehusinnleggelsen...

Skrevet

Gratulerer med prinsen din og masse lykke til videre =)

Skrevet

Gratulerer så mye, og LYKKE til videre. Godt å høre at alt er vel med dere :)

Skrevet

gratulere så mye med en liten gutt:) Kos dere masse masse:) klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...