#lela# Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Det nærmer seg barnehage start om ett par måneder, og jeg lurer på om det er lurt å komme ut av den vel "bedagelige" døgnrytmen vi har nå.... hun våkner stort sett kl 07, og vi leker til 8- 9. Ammer på sengen mens vi legger vi oss sammen, og sover en time eller to,altså til rundt 10- 11. Hennes første måltid (bortsett fra ammingen da), er grøt eller brød, og er stort sett rindt kl 11. Bør jeg begynne med maten tidligere, dvs før første hvil? HVa gjør dere? ( mtp barnehage...bør de ikke ha spist maten før de blir levert)
ak... Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 mini er 11 mnd hun våkner ca kl 7, spiser frokost i bhg ca halv 9. (grøt) hun spiser ikke noe tidligere en det hjemme i helgene heller. Gjør det som fungerer for deg=) hvis hun sover 1-2t etter pupp, er hun vel fornøyd med det! synes det høres bra ut jeg.
#lela# Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 Takk.Alltid så godt med slike svar:-)At man skal gjøre det som fungerer best for oss.Og det fungerer jo:-) Er vel bare mest "bekymret" siden det nærmer seg barnehage...hun kan jo ikke ha denne tidlige hvilen sin heller når hun begynner i barnehage... MEn,de blir vel vant med barnehagerutinene,mtp både soving og mat, når de begynner der...kan hvertfall håpe det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå