Gå til innhold

Noen her som bruker Rapid Burn fra Proteinfabrikken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det?? :)

Hilsen ei tjukk ei uten energi overhodet...

Fortsetter under...

Skrevet

Rapid burn inneholder koffein og pepper og skal taes som tilskudd før trening. Joda man går ned i vekt, men om det er pillene eller treningen som gjør det kan man jo lure på.

Det man ihvertfall skal være klar over er at man ikke kan ta det og legge seg på sofaen og vente på at noe skal skje.

Men du skriver at du ikke har energi, begynn å trene - trenger ikke ta helt av men litt enkel mosjon i hverdagen gir deg masse ekstra energi.

Hilsen ei annen tjukk ei som har fått mye mer overskudd når jeg i kampen mot kiloene har begynt å trimme.

Skrevet

Jeg trener til daglig (dvs går i raskt tempo i 1 time 2 ganger daglig)

Har alltid slitt med lite energi, så vil ha noe som kvikker meg opp. Og Rapid Burn inneholder koffein, så regner med at det hjelper. Drikker ikke kaffe, så er ikke vant til koffein.

Håper derfor dette vil hjelpe til å få meg mer i gang, sånn at kiloene blir borte sakte men sikkert :)

HI

Skrevet

da synes jeg du skal prøve!

fortell oss hvordan det går om en stund da! lykke til!

Skrevet

det skal jeg gjøre :)

Men for meg som ikke har så mye peiling på koffein, er ikke 270 mg veldig mye? Dette er fordelt på 3 tabeletter daglig altså, så tror jeg skal begynne med kun en, så ser jeg om jeg trenger mer :)

Skrevet

tja, det tilsvarer vel ca 2,5 kopper kaffe så det er ikke sååå mye. Men er du ikke vant til koffein så kan du nok få litt hjerteklapp.

Annonse

Skrevet

Ok, da satser jeg på at jeg tåler en om gangen iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...