Gå til innhold

Huff...er så lei av å være kvalm 24/7 :(

Anbefalte innlegg

Jo, eg vet det er "bra" å være kvalm fordi da har man nå hvertfall symptomer og vet at alt er bra med den lille...men det må nå være måte på vel??? Huff, eg er kjempekvalm heeeeele døgnet og spesiellt om mårningene og kvelden...Eg spyr heldigvis ikke, men det er jammen meg ikke langt i fra! Jeg brekker meg sånn ca. mellom 20-30 ganger i timen spes. frem til ca kl 12 på dagen, da begynner det å roe seg ned med brekkingen men fortsatt kjempkvalm...

Jobber i barnehage og er utrolig slitsomt å ha tidligvakt og ta i mot barn i garderoben når man egentlig ikke er helt "tilstede" og bare vil legge seg ned å ikke eksistere litt til kvalmen har gitt seg...

I dag måtte eg stoppe tre ganger på vei til jobb (bruker ca 30 min) og kjøre inn til siden slik at eg bare kunne åpne døren når eg skulle spy fordi eg brekkte meg sånn, brekker meg bare eg tenker på å brekke meg nå hehe...helt utrolig!

Ligger i sengen nå og er dautrøtt og vil bare sove, men kvir meg skikkelig til eg må stå opp i morgen tidlig :( huff....

Ikke meningen å klage, men eg har ingen andre å dele de små tingene med (BF har tatt beina på nakken og løpt avgårde) og er begrenset kor venner og familie "gidder" å høre på klagingen om kvalmen...er jo sånn det skal være det sier de...

Er forresten 8+5 og veeeeldig klar for at kvalme skal gi seg og ser med skrekk og gru fremover de neste ukene i kvalmesus....

Fortsetter under...

Jeg sleit også med kvalemen og kjøpte meg ingerfær te og slike armeband mot bilsyke på apoteket, veit det er mange som bruker det. Du kan jo evt prøve :) Men det gikk over på meg ganske fort, var to uker jeg leit skikkelig, men nå er jeg blitt fin. Lykke til videre med kvalmen og graviditeten. :)

Prøv drikke ingefær te og spise salte kjeks før du står opp og du kan jo ta med deg noen salte kjeks og en termos med te på jobb så du kan drikke og spise det når du føler kvalmen melder seg..

HURRAAAA :D Kjøpte sånn der akupressurebånd på apoteket i dag og var ganske kvalm når eg tok de på...gikk bare et par minutter, max tre minutt( fikk ikke kommet meg ut av parkeringshuset på senteret engang) før kvalmen var vekk :) På vei hjem begynte eg faktisk å tenke på ka eg skulle ha til middag...altså ka eg skulle LAGE til middag :) Har ikke laget middag på 5 uker :) Bare lettvint ferdigmat :) Deilig :)

Hurra for sea-band :D :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...