Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Kan legen ha tatt feil den gang mon tro? Det sorte ser ut som puss. Kommer ut tynne tråder, som minner om sånne sorte hudormer. Noen som har sett liknende, og vet hva det er? Den er rund, og stor som et kronestykke.Ser ut som en vanlig hudklump. En ser ikke innholdet gjennom likssom.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 HVis det har ligget inni der lenge så kan det bli sort, min hund (!) hadde en kul i hodet hvor det tøyt sort gugg (fett) utifra
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 åhhh... kan jeg få komme og stikke og knipe på den???? jeg har mange byller og betennelser selv, og det ER sånn lettelse å få tømt dem
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Men fra spøk til alvor____er fett sort da? Er virkelig bekymret her. Redd det er noe farlig
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 22:38 her. Det var ikke spøk Jeg var faktisk alvorlig, selv med smilefjes Talg og slikt blir sort i kontakt med luft. Det er nok det som skjer hos deg. Det kan ha vært en betennelse en gang i tiden, som har kapslet seg inn. Og nå har den blitt presset av kroppen til overflaten, og der kommer den gjennom porene i kontakt med luft. Men jeg har fortsatt lyst å knipe på deg
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Hehe okei da, men det får du ikke. Det er dritvondt skal jeg si deg. Ekkelt er det også :-S Håper du har rett, og at det er helt ufarlig. Legen sa jeg ikke behøvde å fjerne den den gang, men føler et behov for det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå