G85 Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei, jeg slutta på pilla i september.. Om jeg hadde eggløsning eller ikke i oktober vet jeg rett og slett ikke. To uker på overtid kom TR, og den er det slutt på i dag etter ei uke med det.. Når tror dere EL er? tror dere jeg får det sånn i normal tid nå? vanskeli å si når jeg nettopp har slutta på pilla. Har kjøpt ELtester, men har ikke satt men inn i når man skal ta de. Når mener dere at jeg bør begynne å teste?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Første syklus jeg testet, begynte jeg rett etter mensen var ferdig. Tok en hver kveld, og EL kom som forventet (14 dager etter første mensdag). Hvis du begynner nå, og tar en test hver kveld fremover, så vet du helt sikkert når det skjer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Kanskje greit å vente ei uke.. Hvis du kjøper strimler på billige-tester.com så kan du teste lengre for en billigere penge enn hvis du kjøper tester på apotek
G85 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2010 har kjøpt sånne billigtester ja.. da får jeg vel bare prøve meg fram da.. spennende.. regna me at jeg skulle være en av de som ikke fikk normal syklus å sånt på måneder.. satser på at alt er på plass der det skal være nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå