jordbærsjokolade Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Mulig det er en slags fettkul, men den er veldig hard og fettkuler skal jo ikke være harde eller? Det kunne muligens være en muskelknute, men den var så hard at hun ble usikker. Teite meg tenker jo kreft med en gang..
Sweet Amber Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Du må jo få den sjekket av lege, men fettkuler kan være harde ja:) Så ikke tenk katastrofe med en gang. Skjønner at du blir bekymra, så det blir nok en lettelse når en lege bekrefter at det er ufarlig:)
gerd Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Fettkuler kan absolutt være harde. Flytter den på seg da? Få henvisning til UL så slipper du å tenke mer :-)
jordbærsjokolade Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg tenker alltid katastrofe jeg:) Men blir som regel lettet da. Den er ikke som en rund kul skjønner du, mer avlang. Hun skal kna litt mer på den for å se om den løser seg opp, i tilfelle det bare er en muskelknute..håper på det før jeg snakker med legen:/
Hierofanten Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Det kan godt være en fettkul. Jeg har hatt en ganske stor på ryggen, litt avlang og hard. Jeg oppdaget den bare plutselig. Dro til legen etter en stund og der konstaterte hun bare ved å se og kjenne på den at det var en fettkul. Har fjernet den nå da. Hadde ikke lyst til å gå med den på ryggen siden den var ganske synlig.
jordbærsjokolade Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2010 takk for svar dere:) Nå har jeg googlet meg frem til at det er veeeldig uvanlig med kreftkuler på ryggen når man er i min alder. Såh..da slår jeg meg til ro med det (skal selvfølgelig la legen titte da) !
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har noen kuler i hodet som er fettkuler, var jo livredd da jeg fant de og gikk til legen med en gang. Han sa at så lenge de på en måte gikk an å bevege på var det høyst sannsynlig en fettkul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå