renateda Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 var inne i dag morres og satt foleykateter opp gjennom mormunnen. gått fra svake til ekstremt sterke rier i løpet av dagen. Hvis natten går bra og ikke kateteret faller ut har jeg time i morgen tidig igjen kl 10 på føden. Og da blir jeg der til lillegutt er ute. Ønsk meg lykke til
MamsenBamsen Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Masse lykke til.. Sitter her med noe jeg håper er rier selv.. Så kanskje vi begge får en spennende natt
knekkebrød Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 LYKKE TIL BEGGE TO!! VONDT MEN GODT I VENTE
Knøttebabyen Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Oii så spennende =)) Er det det samme som de kaller ballongkateter? Jeg skal settes i gang om en uke og det skal da settes inn et såkalt ballongkateter,som skal sitte i 24 timer.. om det ikke detter ut før da. Ønsker deg masse masse lykke til =))
renateda Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2010 ja er ballongkateter ( foley på fag språket). Kan sitte opp til 30 timer om det ikke faller ut.. så blir spennede ja
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Hva er dette ballongkateteret for?? Aaaldri hørt om det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå