Gå til innhold

Denne som forlovelsesring? (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig, men hallo for en pris!!!

Skrevet

Super flott synes jeg også!

Og litt orginal egentlig. Jeg har den typiske med kun en sten, men den har jo "alle". Eneste som er dumt er at de henger seg fast i ting når stenene står litt opp av ringen. I tillegg vanskelig å bruke når man har små barn, pga faren for å rispe opp ungen med ringen.

Uansett, vakker, vakker og vakker etter min mening:)

Skrevet

Litt overdådig etter min smak. Nå har vi vel egentlig ikke tradisjon i Norge for å ha diamant-forlovelsesring, men det har jo blitt mer vanlig. Jeg synes det er penest med en enkelt diamant på ringen, men utover det så var ringen pen den....

Skrevet

Er heldigvis noen tusenlapper i avslag der nå ja ;)

Liker den utrolig godt, så tror det blir den!!

Hi

Skrevet

Flott ring, men ville aldri hatt den. Hadde ikke klart og gå rundt med 11000 kr på fingeren.

Skrevet

Nei, så gøy at du også likte den! :) Har tenkt på at det kanskje er dumt at stenene er "oppå", men det er jo så innmari fint ;) Hehe.. Har vel egentlig bestemt meg for at jeg vil ha de utenpå slik, og ikke innfelt. Så får jeg bare irritere meg over det i fremtiden ;)

Hi

Skrevet

Tror ikke diamantene er så "overdådige" som det ser ut på bildet, men vil jo at de skal synes litt, så lenge det ikke ser ut som noe falsk bling-bling :)

HI

Skrevet

Jeg synes den er grell, og ikke noe jeg ville gått med til hverdags...

Men det er jo du som evt skal gå med den, om du liker den er det vel ikke viktig hva andre mener..

Skrevet

Er det ikke mannen som skal velge forlovelsesring,da?

Skrevet

Kjempefin ring :) En helt klassisk og enkel forlovelsesring spør du meg, og prisen er ikke avskrekkende i det hele tatt! En forlovelsesring "skal" jo koste en hel månedslønn for mannen, og dette er jo langt under ;)

Skrevet

Hehe, bedre å irritere seg over det enn å ikke ha noen ring:)

Bare husk at det er greit å forsikre ringen hvis du skal gå med den hver dag. Jeg fikk min taksert hos en gullsmed (pga kjøpt i usa), og sendte disse papirene videre til vårt forsikringsselskap. Greit å gjøre med ringer over 10.000 synes jeg!

Skrevet

Forutsatt at man er amerikansk OG gikk på reklamestuntet til diamantindustrien (de finansierte bl a "Diamonds Are A Girls Best Friend" med Marilyn Monroe for å skape forventninger om diamantring hos amerikanske jenter), skal forlovelsesringen væte dyr og med diamant, ja.

I norge er tradisjonen en glatt ring i gult gull.

Enhver får velge hva de vil, men å påstå at denne "regelen" gjelder er rett ut tåpelig.

Skrevet

I Norge gjelder janteloven og man skal helst ikke ha noe som ser dyrt ut heller...

Jeg ville ALDRI hatt en enkel og platt gul gullring som min forlovelsesring. Synes godt mannen kan punge ut litt for en flott ring. Som jente kan man være litt luksusdyr og det er fint å føle at mannen virkelig setter pris på deg og behandler deg som en prinsesse.

Noe av poenget med at min mann har investert i en skikkelig diamantring til forlovelsesring er også at det er meningen at den skal gå i arv til våre barn- om de vil ha den såklart ;)

Jeg bærer min diamantring med stolthet og den sitter plassert under gifteringen som er en enkel ring i hvitt gull.

Skrevet

Hva gjør du for at mannen din skal føle at du virkelig setter pris på han da?

Skrevet

Og det har jeg ikke problemer med, det var insinueringen om at det var dette som var vanlig og riktig jeg reagerte på.

Selv ville jeg aldri gått med en flashy ring til daglig, har en diamanteing jeg bruker sammen med finstas, men hadde følt meg teit med den på butikken o.l. Men det er meg, hva du gjør legger jeg meg ikke borti. Det er fint at du liker ringen din.

Skrevet

For meg ville en ring symbolisert pakten vi inngår om å holde sammen resten av livet - hva den koster har jo ingen betydning!! :)

Når det er sagt - ikke min type ring. Om det blir min tur en gang vil jeg gjerne ha en flat litt bred sølvring evt hvitt gull ring - den må ha sølvfarge i all fall. Jeg kler ikke gult gull ;)

Skrevet

Liker at den er del av et sett, så kan du samle på resten over tid. Kanskje ønske deg de andre ringene til bryllupsdager, og smykkene og øredobbene til jul og fødselsdag. :)

Skrevet

Jeg fikk den ringen i 30 års gave fra min mann. Den er utrolig lekker! Har desverre en jobb som gjør at jeg ikke kan ha den på daglig men bruker den 'til best'.

Skrevet

Skal ikke ta fra deg gleden, men har du sett den i virkligheten??

Steinene er nemlig VELDIG små, så til tross for at det er 4 steiner som utgjør hver sin trone så er det ikke mye å skryte av altså..

Og vedr. forsikring, du trenger ikke forsikre den ekstra hvis du har hus/innbo forsikring, da tar du bare et bile av deg selv med ringen på og så legger du det sammen med Diamant Sertifikatet du får med (bilde kan du bare printe ut hjemme) Du trenger ikke sende noe til forsikringselskapet, så sjekk om du har en forsikring som dekker dette, så sparer du de ekstra kronene.

Den henger seg forøvrig like mye "borti ting" som de opphøyde ènstens ringene, I know, har begge deler, men brukes til hverdags ja.. ingenvits med noe flott som du nesten aldri bruker ;)

Skrevet

Hei til deg som har denne ringen fra før. Kan jeg få spørre deg om du kan sende meg et bilde av hvordan den ser ut i virkeligheten? Vi har ikke thune-butikker her vi bor, og vil gjerne akkurat hvordan den ser ut før vi bestemmer oss. Vær så snill? :)

Hi

Skrevet

Ikke sett ringen i virkeligheten, men man ser jo ganske tydelig at diamantene ikke er gigastore som på bildet der. Og har en annen ring fra nettsiden til thune, hvor bildet viste noe heelt annet enn det man fikk ;) Men syns likevel det er en utrolig flott ring, selv om diamantene ikke er på størrelse med erter :)

Hi

Skrevet

nei langt fra erter, ikke større enn knappenåler tenker jeg ;)

Skrevet

Hei HI,

Ringen har steinstørrelse 0,83W/SI så det er nok ikke noe knapphodestr på diamantene;) Om du legger inn mailadr. eller brukernavn her så kan jeg sende deg mail/pm av ringen.

Jeg har fått kjempemange komplimenter for ringen min. Jeg er veldig fornøyd med den og servicen på Thune. Har fra før av giftering hvor det er diamant som står i spenn, også denne fra Thune.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...