Gå til innhold

Ønsker å bli gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei .

Jeg tok ut min hormonspiral rundt den 8 oktober fordi vi ønsker oss flere barn. Jeg har hatt noen små blødninger innimellom. Vi har også hatt samleie den siste uken ganske jevnlig. Men ingen utslag på test som jeg har tatt om at jeg er gravid. Jeg lurer bare på om det er noen der som vet noe om det er sjanse for å bli gravid etter man har tatt ut spiralen selv om man ikke har hatt "normal menstruasjon"? Er det eggløsning selv om den normale menstruasjonen ikke har vist seg?

Har to flotte barn, og ønsker en nr.3:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nettopp tatt ut min jeg også og lest litt rundt dette. og ser flere skriver at dem har blitt gravide før mens kom. jeg derrimot fikk mens 2 dager etter den ble fjernet,. noe som også er ganske normalt ettersom jeg leser.

så er det dem som syklusen er helt tullball... så her spørs det rett og slett hvilket stråd man trekker tror jeg assa...

jeg har tanta på besøk nå, hu drar vel i løpet av helga. bestilt billigtester og skal teste for å skjekke om jeg har el i november..

lykke til hvertfall :)

Skrevet

Takk:)

Heldi du e som har fått mensen. bare håpe noe kunne skje me mæ åsså. men dt e vel sånt at når man stresse og venter og venter, så kjæm den ikkje. håpe i det lengste noe kunne skje. bare lure på om man i det hele tatt har eggløsnining uten at man har fått mensen.

venter i spenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...