Gå til innhold

Ja nå blir det den siste altså...... Noen som kjenners seg igjen? ;)

♥Mammsen&3prinsesser♥

Anbefalte innlegg

Etter å ha fått to friske nydelige prinsesser til verden der siste jenta kom til for litt over 1 år siden så var det punktum finale for mitt vedkommne.

jeg var verdens lykkeligste på jord over å være så velsigna med to fullkommne skatter, meen etter ammeperioden var over å minste jenta begynte å bli mere selvstendig ja da savna jeg babyen miiiiin *snufse*

Hehehehehe........:)

Selvsagt er det herlig å se utviklingen til barnet ditt men er jo rart med det da at en blir utroli knyttet når man ligger der inntil barnet å ser på at gullet glufser i seg melk :)

(Eller som til meg på natta, sovnet med puppen ut å våknet med bebissen på morningene ved min side..... SUKK*

SÅÅÅÅ dermed begynte tankene å surre etter om man mon tro skulle få et nytt vidunder til, bare en skatt til... for der det er hjerterom er det husrom...... :)

Vi fant ut at vi skulle vente litteranne, å gifta oss nå i juli :)

Hvem fant så så ikke ut på selveste bryllupsreisa at joda en ny spire var på vei, denne gangen mens jeg gikk på prevensjon :) Hylflire..

Da er det bare ment to be da å vi er så lykkelige som snart får tre vidunderlige nurk å dele hverdagene våre med...

Men nå altså blir det den siste ja.... ;) Hehe

Jeg er nå 20 uker på vei med tredjeluringen vår å lurer på om det er noen andre som kjenner seg igjen????

:))

Fortsetter under...

Å jaaa da, det sa vi også det:) Fikk to, og tenkte at det ikke var noe krise om vi hadde et uhell og jeg skulle bli gravid med nummer tre. Hadde en "feilmargin" liksom:)) Uhellet skjedde for 6 år siden, han ble da godt planlagt han også før han ble født:)) Nå er jeg gravid med nummer fire, godt planlagt attpåklatt. Hadde "uhell" nummer to i fjor vinter, den endte med en MA i vår. Men da hadde både jeg og mannen min begynt å glede oss sånn til å bli foreldre igjen at vi bestemte oss for rett og slett prøve på nummer fire. Og nå er jeg gravid igjen, venter en liten i juli - om alt går som det skal denne gangen:)) MEN, denne gangen er det den siste - helt sikkert!!

Vi hadde bestemt oss for at to var fint. Minstejenta nesten halvannet år. Så vi solgte unna alle babytingene:-) Uka etterpå fant vi ut at vi skulle ha en til..... Og vi har brukt beskyttelse hver gang:-) Tydeligvis ment to be... Er bare åtte uker og sliter veldig med kvalme hele døgnet, så jeg har ikke begynt å glede meg så mye enda, men tenker så fort kvalmen ikke ødelegger meg lenger da kommer gleden i store mengder:-)

Men dette er helt sikkert våres siste:-)

Vi hadde 3 store barn, men bare det ene var mannen min sitt biologiske. Så skulle vi bare få en liten til før det ble for sent...og så måtte han jo få en lekekamerat stakkar.....og så var det jammen enda en som stod på vent og ville hit-og det er nr 6,-og det er siste altså;)...hehehe

Vi skulle ha 2 barn, og når vi først fikk jente så gutt så følte vi oss så priviligert og heldige at vi tenkte at vi ikke skulle ha flere...

Men så etter en stund så kom denne tanken at det hadde jo vært veldig koselig med et barn til.... og slik har det fortsatt og nå venter vi nr.6 i april og føler oss veldig heldige og lykkelige over at vi valgte å gå for ønskene våre og ikke bare være en vanlig familie på 4! :-)

Og det er så absolutt like stort hver gang både og gå gravid, føde og hilse velkommen et nytt familiemedlem! :-)

Høres kjent ut ja.... Jeg tenkte sånn etter nr 4... jeg fikk en infeksjon i underlivet i tillegg som gjorde at hverken jeg eller legen min mente jeg kunne bli gravid igjen. Men det kunne jeg vist :-) For snart var 5'ern på vei... Og jeg tenkte igjen at 5, det var nok. Ehh.. kort tid etter at nr 5 kom til verden havarerte ekteskapet mitt og jeg traff senere en ny mann som jeg er gift med nå, og sammen ønsket vi oss ett barn. Nummer 6 kom til verden som "krona på verket", og da var vi ihvertfall ferdige. Så var det prevensjon da... Etter å ha prøvd det meste har legen min kommet frem til at jeg ikke kan bruke prevensjon med hormoner pga kraftige bivirkninger, ei heller kan jeg ha spiral, så han mente at sterilisering er det beste, men mannen og jeg måtte selvsagt snakke om det. Vel, vi ble enige om at sterilisering må til... men ikke før 7'ern er i boks!! Hehe, så nå prøver vi på en "lucky seven", men det blir desidert den siste altså :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...