vilhababyasap Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Nå i sted kom jeg hjem fra skolen og huset ser ut som et bombet bordell og mannen sitter foran tv'en i stilongs. Han har f.... ikke giddet å lage seg middag en gang. Og så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg blir irritert på fyren!!!!!!!!! Jeg stresser livet av meg med studier (dag og kveldsskole), babylaging og diverse annet... Han har en helt ordinær 7-15 jobb. Han kan vel for svarte smelle sammen en middag til jeg kommer hjem om kvelden!!! Og når jeg ber han om å ta seg sammen så kommer han på at han må stikke bort til en kamerat! Jeg får i han de nødvendige vitaminer og diverse sædforbedrende midler hver dag, i tillegg til å telle dager til enhver tid. Også gidder han ikke å ha sex på kommando under EL engang!!!!! Pokker så sint jeg er på det krapylet nå! Vet forresten ikke om jeg gidder å ha sex med han neste uke når det er EL, hvem vil vel ha sex med en mann som ikke gidder å dusje etter jobb, klippe seg og gjøre et håndtak??? Måtte bare få det ut...hører sikkert ikke hjemme her dette, men jeg bare måtte...
katrineev Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 det som slår meg er at han her ser du på som en farsfigur? han vil du har barn med? da han ikke løftert en finger nå, hva kommer til å skje da ungen kommer? og forstår du ikek vil ha sex men noen som ikke dusjer, det er jo faktisk usælt :S
vilhababyasap Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 Sånn som har er nå for tiden er han ikke akkurat noe prakteksemplar.... Jeg blir bare så frustrert, for jeg vet at han kan, men hvorfor kan ikke han også anstrenge seg litt? Jeg ser jo her inne at det er endel menn som gir seg litt over i disse beinharde prøvetider (Vi har prøvd i ca 1 år), men MÅ de?? Søren heller altså! Skjønner de ikke hvor lite som egentlig skal til for å få oss kvinner i litt bedre humør når vi sliter?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Har en som er ganske lik her. Sitter i stillongs fra han kommer hjem fra jobb til han legger seg. Og jeg kan ikke informere om når jeg har EL for da vil han ikke ha sex (han synes det er feil å ha sex bare fordi jeg har EL, men d er jo for svarte da man får barn!!!!) skjønner din frustrasjon godt! Vi får trøste oss med at det var en grunn til at vi ble sammen med dem i utgangspunktet. Og av og til sjarmere de jo og gjør men enn forventa. Vi prøvedamer er gjerne "litt" mer på tuppa nå i prøvinga enn vi er ellers, så vi har forventninger om at mannen skal skjønne hva vi tenker, og forstå hvordan vi har d. Håper ting bedrer seg for dere ganske fort:)
vilhababyasap Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2010 Å tusen takk!!! PUH, nå ble jeg lettet! Kjenner godt igjen den " vil ikke høre noe om syklusen din, jeg får prestasjonsangst" hehe:-) Jeg vet jo at han er mannen som jeg skal leve med og få barn med, og han får også et stakkars pikehjerte til å smelte med et blikk... Det går vel over dette også:-) Tusen takk for at du minnet meg på det:-)
katrineev Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 kanskje han synes det er litt vanskelig han også men klarer ikke helt sette ord på det slik som deg. det kommer seg nok. ett år er jo en stund. kan hende han er sliten og lei også. lykke til hvertfall
vilhababyasap Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2010 Det er nok vanskelig for oss begge:-) Han kom hjem og sa unnskyld nå i sted. Måtte smile når han fant frem vitaminer og hostesaft selv:-) Disse mannene, disse mannene... kan ikke leve uten:-) Takk begge to:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå