Gå til innhold

hvor er sex lysten blitt av???

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er hvertfall heeeelt borte.....noen tips til hvordan jeg kan få den tilbake???? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he kjenner igjen det der :-) hadde det likt etter nr en og tenkte det var kroken på døra for alltid, men det ordnet seg da fullamming var slutt. Følte meg rett og slett litt "uttørket" og etter en lang spedbarnsdag så vil jeg ha de siste fem ledige minuttene for meg selv :-) Satser på at det går seg til denne gangen også etter nr to. Tipper sambo også krysser fingre for det ;-))

Skrevet

Samme her. Har gjort det bare to ganger siden snuppa kom til verden for 4,5 mnd siden. Har dårlig samvittighet for mannen som er utrolig tålmodig :-/

Skrevet

Godt å høre at det er fler som sliter med sexlysten og dårlig samvittighet for mannen sin... håper det går seg til etter fullammingen som ei over her skrev.

Skrevet

hadde ikke sex før det var gått nesten 4 mnd etter fødselen..hadde helt angst for at noe skulle oppi der liksom....så på 10 mnd har vi hatt sex 4 ganger...og på en av de 4 gangene har jeg seff klart å bli gravid...hvordan er det mulig??? hehehe så nå er jeg trøtt og kvalm konstant...og da har vi hvertfall ikke lyst på noe sex...skjønner godt vist gubben er utro for å si det sånn!:P

Skrevet

Bra det finnes flere... Har hatt sex to ganger etter fødsel for 5,5 mnd siden. Jeg synes det gjør vondt, og jeg sliter med svie + har hatt to uvi etter fødsel. Har dårlig samvittighet ovenfor mannen min, men jeg orker det virkelig ikke....

Skrevet

Lurer på om all sexlysten har havna hos meg :D haha gubben mener iallefall at jeg er ikke til å ha i trehus om dagen :D

Skrevet

Kommer tilbake når søvn ikke lenger er viktigere enn sex. Men når en har barn som ikke sover om natten eller noe særlig på dagtid, er det leeeeenge til.

Tålmodighet er en dyd, he he

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Sexlyst? Hva er det?

Uff, jeg er et vandrende matfat og underholdningssentral for et lite menneske. Sex er noe jeg vagt husker, men ikke savner.

Sorry, ingen tips herfra :/

Skrevet

her er d faktisk 5 mnd siden sist.vi har fått barn nr 3,og jeg har ikke overskudd til sex.føler ikke for d heller.når jeg fullammer,vil jeg for å ha kroppen min for meg selv. og det blir helt rart når den lille ligger i senga si ved siden av vår.

men hvorfor har dere dårlig samvittighet får fedrene? d er vi som har gått gravid,d er vi som har født,d er vi som har stort sett har d meste arbeidet/ansvaret for de små.jeg har ikke dårlig samvittighet i hele tatt.

Skrevet

veldig enig med deg oopsidiasy! Synes virkelig IKKE at man skal ha dårlig samvittighet. Får da være måte på hva man skal forlange av en kvinne. Sex får vente til man føler seg klar for det selv, og ikke la seg presse av mannen. Er man i et bra forhold så greier sexlivet å vente på seg iallefall 6 måneder. (Mange har nedsatt sexlyst sålenge man fullammer). Jeg føler iallfall at min mann respekterer meg for dette og som noen andre skrev lenger opp om at de skjønner hvis mannen er utro - mulig du mente det som en spøk, men det er iallefall ikke greit!

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er det vel noe som heter ;)

Skrevet

Sexlysten bruker ikke å komme tilbake før man faktisk begynner å ha sex igjen, er min erfaring.

Syns ikke sex i seg selv er så superviktig rett etter fødsel, men gud jeg savner å kose med mannen min uten den store magen mellom oss!

Etter de andre barna har vært født, har vi hatt sex veldig raskt etterpå, ikke fordi det var så viktig å ha sex, men fordi det er viktig å være intim og kose med hverandre i den lille voksenstunden man har til rådighet. Voksenforholdet trenger å pleies, og det er fint å få bekreftelse på at noen liker en og tenner på en, selv om man har litt rar kropp og bolledeigmage og sitter med puppene på lufting halve dagen. Det syns jeg ihvertfall!

Er en uke siden siden minsten ble født, og jeg regner med at så snart jeg er ferdig med å blø, blir vi å prøve oss forsiktig frem.

Sexlysten blir ihvertfall ikke å komme hvis man ikke gjør noe for at den skal komme tilbake. Det å ligge på sofaen å vente på at man plutselig skal ha lyst på sex, tror jeg er et dårlig triks. Greit at man vil ha kroppen sin litt for seg selv, og at det er litt rart å gjøre det når minsten sover i senga ved siden av, men likevel. Er ikke parforholdet viktig? Er ikke mannen din viktig? Greit nok at mas om sex ikke akkurat innbyr til å ha det, men hvis det er gått så langt at mannen begynner å mase om sex, da kan det være på tide å gjøre noe for å få lyst...

Skrevet

Forsvant i hormonrusen og ut med bleiene tror jeg...

Man blir jo ikke akkurat hel tent når man er trett og sliten, våkenetter, tenner osv. Og her i huset er ikke gubben den som først hopper i husarbeidet.

Veldig deilig når jeg endelig slipper han til, men det hører nok sjeldenhetene til enda. Og her er jenta snart 9mnd! :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...