Gå til innhold

Syns vi trenger en ny slanke tråd nå:) Noen som henger seg på?


GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Eg vil ned minst 10 kg, helst 15, men 10 først, men kommer til å bli glad for hver kilo som forsvinner:)

 

Har startet denne dagen bra, nå sitter eg og koser meg med hjemmelaget grønnsaksuppe i kopp <3 mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan godt henge meg på.. :) Skal ned 7-8 kg, da er jeg akkurat normalvektig ( i følge bmi..) :) Var 3 kg unna før sommeren, men så kollapset hele greia, og jeg la på meg en del igjen... :( Men er i full gang igjen nå, spiser nogen lunde sunt, og trener, trener og trener.. :P Har hatt en liten "detox" uten godteri og sånn på snart to uker, så gleder meg til lørdag, da er det lov å unne seg litt godteri på lørdagskvelden igjen.. :) mmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med,jeg.

Nå har jeg ikke flere unnskyldninger, nå MÅ jeg bare.

 

Jeg vil ned 10-15 kg.

 

Startet ikke akkurat bra i dag da jeg allerede har spist is (sår hals og selvfølgelig syntes jeg så synd på meg selv.....huff).

 

Jeg er en humør-spiser. Jeg spiser når jeg er glad, trist, sint osv.

 

NÅ ER DET NOK!!

 

Når er veiedag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at noen ville være med! :)

 

Mandagen kan være veie dag? :)

 

Eg er desverre ikke så veldig flink til å trene, har en rockering som står å venter på meg:) + eg skal prøve å gå litt mere tur, det hjelper nok viss eg endres kosholdet litt også:) Kommer nok til å unne meg noe godt i helgene eg også;) liker veldig godt mokkabønner, så kansje eg ska kjøpe det istanden for en firkløver ;)

 

Idag har eg spist sundt, havregrynsgrøt, knekkebrød, grove baguetter med ost, kinke og salat. Til middag hadde vi komle, ikke så sundt, men spiste meg ikke så mett som eg pleier.. Eg satt til og med å gjedde samboeren min sjokolade når han kjørte bil, men eg tok ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har 5 kg til jeg har lyst til å ta av før jeg kan si meg "fornøyd".. Har tatt av 7 kg til nå.

 

Veier 74,1 kg

 

Har skeiet ut idag da (lørdag) og blir nok litt imorgen også på bursdagsparty. Tror ikke det blir den store vektnedgangen denne gangen, får stramme meg opp litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

Eg fikk veid meg idag og veide nå 79 kg, - 0,5 kilo på ei uke, fornøyd med det:) idag så gjikk eg en godt tur i 40 minutter med vogn, hjem ifra jobb og bhg, skal prøve å få gjort det litt mer:)

 

i helgen som var så spiste eg noe mokkabønner som snop, og 6 vaffel hjerter :)

 

Ser fram til neste mandag og veiing:) Hva gjør dere for å gå ned noen kilo? hva spiser dere og hva trener dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Så bra med 0,5 kg ned : )

Vi har nesten lik vekt, jeg veier 77,5 kg.

 

For å gå ned i vekt spiser jeg kun knekkebrød, ikke brød. Prøver å få i meg en del proteiner, det metter lenger og er ikke så kaloririkt. Spiser grønnsaker og frukt. Prøver å drikke bare vann, med litt sitron i så går det bra. Er veldig avhengig av pepsi max så i første omgang har jeg satt grensen på 1 glass pepsi max om dagen.

Jeg prøver å gå tur hver dag, det kan bli alt fra 20 min til 2 timer. Har ME så har ikke sjans til å trene noe hardere enn det, og hvor lange turene blir kommer an på dagsformen.

 

Hva gjør du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på jeg:)

 

Har de siste to årene gått ned 20 kg, men skal prøve å komme meg ned 10 kg til helst. Da er jeg på normalen:) men det blir hardt! Er så alt for flink til å trøstespise, og siden jeg sliter veldig med å bli gravid er jeg litt for emosjonell for tiden. men det at jeg prøver å bli gravid gjør også at jeg får en mere lyst til å gå ned også. Tenker ikke noen spesiell diett, for vet at det vil gjøre så mye hvis jeg klarer å kutte ut på noe av snopet og å redusere porsjonene mine. + litt mere trening!!

 

Flere her som prøver å bli gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simply: Eg spiser mindre søtt, mer salat osv på brødskiven, eg har også kjøpt inn ekstra med knekkebrød slik at eg spiser mer av det. Skal også spise litt mindre, og ikke stapp mett på gode middager, for det er eg flink til..

Eg drikke for det meste bare vann, ellers så blir det melk og appelsin juice. Har kuttet ut saften som eg drakk endel av.. Liker veldig godt supper, grønnsaksupper da, så det har eg begynt å lage mer av, det er spesielt godt på kvelden når eg skal se på tvn og begynner og bli litt småsulten;)

 

Skal være mer i aktivitet, tenker å vaske leiligheten litt oftere bare for å være i aktivitet. Har en rockering som eg svinger meg litt i av og til, gå mere tur, sykle til jobben eksempel :) Liker ikke å jogge osv så det er lite aktuelt.. Går også noen mandag kvelder på step og dans:)

 

prøvende: så bra at du har godt ned 20 kg!! :) hvordan gjorde du det?

Håper du snart blir gravid:) krysser fingrene. Har du barn ifra før av?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få en kickstart gikk jeg 14 dager på en nutrilettkur. Dette gjorde at jeg fikk litt motivasjon til å gå ned mere. Klarte å gå i lang tid uten å spise snop i det hele tatt, og spiste mye knekkebrød. Men siden jeg er så glad i mat har jeg falt litt tilbake til gamle vaner nå den siste tiden, men nå¨er det full rulle igjen. Har heldigvis bare gått opp igjen tre kg, men nå må jeg ta tak i det igjen. Prøver å trene tre lange økter i uka, ellers sitter jeg nesten alrdi i ro. Driver med ting i huset, har to hunder, og jobber. Er ganske rastløs av meg! SPiser nå helt vanlig mat som jeg ellers ville ha spist, men i mindre porsjoner. og selvfølgelig prøver jeg jo å gjøre det så sunt som mulig. På fredag er det kosedag:) Det er klart at det at jeg prøver å bli gravid gir meg en ekstra motivasjon som gjør at jeg har klart dette, hadde nok ikke det ellers.

Er desverre veldig jojo spiser, noe som nok er veldig negativt for kroppen, men er så vanskelig å holde seg unna alt som er godt!

 

Ingen barn i fra før, så dette blir førstemann! Venter på å se resultatet av første hormonkur nå, hvis ikke blir det ny kur i løpet av neste uke:) Har du barn "gutten min<3" ?

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veid meg og har gått opp nesten 1 kg. Ikke er det fordi jeg ikke har vært flink, for det har jeg. Venter mensen i dag så det er sikkert grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Slenger meg med også:-)

ønsker å få av meg 10-14kg til våren..

veide idag 74kg,og er 166cm høy..

E bruker fredag som veiedag,syns den er greiest,

da kan e kose meg litt lørdag,og ta meg i sammen resten av uka(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) Kan jeg slenge meg på denne tråden? :)

Veier idag 74-75kg. Skal ned til 63kg, altså 11-12kg..

Vil helst ha veiedag fredager. Har hatt det før også, og synest det er greit, så kan man unne seg LITT godt på lørdagen uten å tenke på veiedagen mandagen..;)

 

Skal vi lage en ny tråd hver fredag der vi skriver opp resultatet av uken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hatt en særdeles utskeiende helg, så har gått litt opp igjen.. var nede i 73,8. Har gått opp et halvt kg igjen da, men går seg nok til igjen i løpet av uka! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veiedag imorgen, selv om jeg må innrømme at jeg har smugkikket! Men går rette veien da..

 

Prøvende: Håper også på å bli gravid, har ca 5 kg igjen til jeg kan si meg fornøyd. Ville gjerne gått de ned til julaften, skjønt jeg tviler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at så mange henger seg på! :):) Vi må ikke gi opp :) noe eg har gjort flere ganger... Men eg blir med på veie dag fredag eg også, virker jo greiest sonn rett før helgen:)

 

Simply: eg har en gutt som blir 2 i januar:) Har lyst til å gå ned noen kilo, helst 10 før vi begynner å prøve på andre mann, forhåpentligvis til sommeren! :)

 

Eg veide meg faktisk igår, å da sto vekta på 77,5:) så ned 1,5 kilo (ikke at eg forstår det for så mye har eg ikke gjort får å gå ned, men fikk mensen igår, kan det ha noe å si? såg at det var ei lenger oppe her som også hadde godt ned pga mensen? :)

 

Gleeder meg til å få en litt slankere kropp! :) litt synn at det snart er jul, men kan jo alti begrense småkakene og julesjokoladen litt ;)

 

Lykke til alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

** Godt opp noe og det var sikkert pga hun ventet mensen, mente eg;)

 

kjenner eg gleeeder meg til å gå ned noen kiloer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt sent inn her med veiemålet mitt, siden jeg veide meg på fredagen.

 

Startvekt i juli: 81 kg

vekt fredagen 73,8

 

Så har nådd delmålet mitt. Håpet å nå målet mitt som er under 70 kg innen desember, men kan virke litt optimistisk nå. Fikk mensen idag, så hjelper sikkert litt videre. Litt sjuk nå også, så appetitten er ikke helt på topp. Vært i besøk og tvangsspist et kakestykke for høflighetens skyld, så gjør sikkert ikke det største utslaget på vekten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...