Mikatta Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Blør så mye neseblod for tiden at jeg begynner å lure om det er normalt. Har aldri hatt det problemet ellers i min voksne alder, men husker at jeg blødde lett neseblod som barn. Er 23+4 uker og siden uke 17 har jeg så og si blødd hver dag fra nesa. Og gjerne på de mest upassende tidspunkt, som f.eks når jeg er i butikken osv. Har veldig lavt blodtrykk, så det er hvertfall ikke pga forhøyet blodtrykk. Vet at det er lettere å blø fra nesa og slimhinner generelt når man er gravid, men neseblod hver dag kan da ikke være normalt!? Noen fler som har det slik?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Hei. Jeg har også litt neseblod hver dag, men ikke så mye. Tørker stort sett i nesa. Snufser og er litt tett om natta. Tenker at det er normalt.
Einige Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Du er ikke alene:) Jeg blødde neseblod rundt en gang om dagen fra ca. uke 20 til 24. Ikke vondt heldigvis, men til dels veldig plagsomt! Spurte jordmor om dette, og ble beroliget med at det er om ikke kjempevanlig så i alle fall typisk for gravide, pga. at slimhinnene er sårbare slik som du sier. Ikke noe å uroe seg for altså!
Carro og Oscar Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har også blødd mye nesteblod i svangerskapet. Ofte mer en en gang om dagen. Tror det er ganske vanlig og ufarlig. Det har visst med slimhinnene å gjøre under svangerskapet.
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har også blødd neseblod de siste ukene(er nå 26+2). Har aldri blødd neseblod tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå