TerminJulaften :) Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Føler meg egentlig ikke gravid... litt oppblåst i magen..men det kan man jo være ellers også uten gravid-grunn. Begynte å blø litt på fredag, og ventet jo i grunn mensen, så tok det ikke så ille opp. Men så stoppet det opp. blødde litt av og på i fem dager..bittelitt.. og så stoppet det helt. Tok derfor en test i går kveld. En CB, og det lyste et svakt kryss mot meg. Tok en CB i dag tidlig..jeg tenkte morgen-urin er jo bra..og den ga meg oså et svakt kryss. Kjøpte to QR-tester i stad, og svidde av begge.. først etter at test-tiden var gått ut, kom det en svak positivt strek på begge to.. Sitter nå og klør meg i fingrene.. har kjøpt en til test. en CB med ukeindikator som sier enten gravid eller ikkegravid. Har lyst til å ta den nå..men vil vente på morgenurin i morgen. jeg blir helt ko ko. Lyst til å sove nå, slik at det blir morgen snart... Jeg tør nesten ikke håpe. klarer ikke vente. Kommer ikke til å få sove i natt!!!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Det høres nu ut som du e gravid, positiv er som regel positiv Har og fått svak positiv en gang, men den var negativ neste gang jeg testet et par dager etterpå. du får ha lykke til og fortell om du får gravid på displayet imorgen
*ms* Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 hehe hadde det akkuratt likt tok fire tester jeg å uten å tro på de:) måtte få legen til å si til meg etter femte test der at ja jeg var gravid:) skjønner duikke klarer vente hehe jeg tok testene i helg å måtte vente helt til tirsdag når legen min hadde kontoret åpent, men gikk jo bra for er 25 uker i morra:) lykketil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå