Gå til innhold

Hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg blir gal!

Hadde ikm på mandag.. begynte å kjenne mensmurringer da.. Natt til tirsdag hadde jeg kraftige smerter, og var sikker på at nå måtte tanta komme.. Prøvde å endre liggestilling, men det hjalp ikke.. Det knøt seg på en måte i magen min.. Det var så vondt at jeg nesten ikke greide å puste. Det eneste som hjalp var å stå opp og gå.. Men med en gang jeg la meg igjen, så kom smertene..

Det gikk greit på arbeid på tirsdag..hadde svake murringer da..

Men på ettermiddagen/kvelden begynte det å bli vondt igjen, og på natta ble det på nytt helt ekstremt.. Det kjentes ut som ekstreme menssmerter, men samtidig på en måte som om magen var steinhard.. Så vanskelig å forklare.. :(

Sitter her og det er akkurat det samme som skjer idag.. Gikk greit på arbeid, men med en gang jeg satte med ned, så begynte det igjen..

Nå sitter jeg bare og gruer meg til i natt for jeg er sikker på at jeg kommer til å få det samme igjen..

Men ingen tegn til tr.. har brukt innlegg siden mandag, for jeg har vært sikker på at tr var rett rundt hjørnet.. Har forresten ikke prøvd å teste enda.. har ingen tester liggende :(

Noen andre som har opplevd lignende? Eller som har noe tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har opplevd det mange ganger når mensen har uteblitt. stikkende smerter når jeg sitter i ro nede i magen på høyre side. Det e vanlig å få menslignende smerter når du netopp har blitt gravid f.eks. da kan det føles ut som mensen e rett rundt hjørnet hele tida. men vist du prøver å bli gravid og er litt stressa så kan det bare være kroppen som tuller med deg. vist mensen ikke har kommet til helga så kan du ta en test :)

Skrevet

Takk for svar! :)

Ja, har vært prøver i 3mnd nå ca. Synes bare det er så rart at jeg får så voldsomme smerter.. Tror ikke jeg kan si at jeg noen ganger har hatt så kraftige menssmerter før.. skikkelige strekkinger og krampe.. Blir på en måte litt "rastlaus", greier ikke sitte/ligge i ro..

Nesten så jeg begynner å lure på om det er noe som prøver å tviholde seg fast i livmora :P Om det er tanta som ligger og lurer, så synes jeg hun heller kan hute seg til å komme istedenfor å gjøre så vondt før hun kommer..

Skal kjøpe meg noen tester som jeg kan ta til helga om ikke tr dukker opp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...