Gå til innhold

hodet langt nede

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei når når hode er langt nede er det sjangs for at det blir tidlig fødsel då elle har det ikkje noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, med min nr 1 var hodet festet i uke 31 (om det er tidlig er jeg litt usikker på..) MEN.. jeg fødte 4 dager over termin.. :)

Skrevet

eg er i uke 35 nå og hodet var ikkje festet men hode var langt nede kjente hu

Skrevet

heisann!

Jeg er akkurat passert 37 uker og var hos jordmor i dag...magen min har sunket litt for masse mente hun,og spurte meg om jeg hadde lyst og føde tidlig... jeg bare...ehh..klart det ;) så hun mente at det var større sjangs og få før termin no..men også siden jeg var før termin med første mann ;) håper det var til litt hjelp =)

Skrevet

Hos meg sa legen at jeg iallefall ikke kom til å gå over termin, siden hodet lå langt nede en uke før termin. Dagen etter fødte jeg:) Hodet festet seg ikke før fødselen, så det trenger ikke være festet tydeligvis. Jeg er førstegangs, så gikk og ventet på at det skulle feste seg, siden jeg hadde lest om det her inne :)

Skrevet

hei! :)

spurte jordmor om dette da hodet festet seg i uke 33 hos meg, og hodet er langt nede nå merker jeg. skikkelig vonde nedpress til tider.

hu sa at det absolutt ikke hadde noe å si for når man føder, men at det er kjempefine tegn på at alt er som det skal ,og at det er veldig godt utgangspunkt med tanke på at ungen vil komme ut riktig vei :)

Skrevet

Jeg titter innom fra 2.trimester. Da jeg var gravid forrige gang, festet hodet seg tidlig (husker ikke hvilken uke) og hodet lå langt nede. Jeg fødte 2 dager over termin, så jeg tror ikke det har så mye å si. Fødselen gikk ganske raskt til å være førstegangsfødende, og jeg har hørt at den ofte gjør det når hode ligger langt nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...