Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan er formen deres?? Jeg er suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper trøtt enda, holder på å sovne hele tiden. Har vert slik de to andre gangene også. bekkeproblemer har jeg også. Men det er en stor forandring. jeg som har vert kvalm i 7 og 5 mnd de andre gangene, jeg må faktisk si at det kommer seg litt allerede:) Jeg er ikke fullt så kvalm på morgenen og kvelden, men sliter fortsatt med matlyst. Somvanlig har jeg tatt av flere kilo. Liker det ikke, har ikke så mye å ta av
***Pærla*** Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Eg blir 10 uker på fredag, men føler ikkje noe bedre like trøtt. Men er så glad eg kjenner noe for da tenker eg at det er bra )) KLEM
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er i min 10. uke. Fullgåtte 10 på søndag. Jeg er også veldig trøtt. Mest kveldstrøtt, og det er jeg overhode ikke vant til. Kan ende med at jeg legger meg mellom ti og halv elleve på kvelden. Merker det godt ved at jeg føler at kveldene har blitt så korte Jeg er kvalm enda, men kun dersom det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser. Kjenner jeg kvalmen er det bare å ta seg en matbit, så er den borte. Dermed føler jeg meg egentlig heldig! Bekkenet mitt krangler allerede det også. Ikke uventet dessverre, fysioterapeuten min har forberedt meg på akkurat det. I tillegg til de velkjente smertene, så kommer det knekkelyder hver gang jeg tar et steg til siden. Men det er helt til å leve med heldigvis Jeg er i grunn lite plaget ser jeg nå. Bekkenet er nok det potensielt største problemet, men det går jeg gjennom med glede med tanke på resultatet!
gulda Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 10+3. Suuuuupertrøtt! I dag har øynene være skikkelig tunge hele dagen. Mye kvalm, men resulterer nesten aldri i oppkast. Kan stå og brekke meg da. Men på kveldene er jeg stort sett ikke så kvalm. Kjenner litt til bekken og rygg, så spent på hvordan dette blir..Men får jeg en fin baby så er det verdt alt! )
fruen & frøet [24.05.11 jente] Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Trøtthet mest på ettermiddagene her i gården. Kvalm hver dag og jeg klarer kun å holde den i sjakk ved å spise. Men det O STORE problemet er å klare å ha lyst på mat. Jeg klarer egentlig ikke tanken på mat, men det er det eneste som holder kvalmen borte i 1-3 timer. I kveld har jeg halsbrann og det slet jeg med i 3. tri med forrige barn. Lurer på om noen har noen gode tips til hva dere synes smaker godt. TIPS ØNSKES... Ellers en blid og fornøyd frue med voksende mage.
fruen & frøet [24.05.11 jente] Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Trøtthet mest på ettermiddagene her i gården. Kvalm hver dag og jeg klarer kun å holde den i sjakk ved å spise. Men det O STORE problemet er å klare å ha lyst på mat. Jeg klarer egentlig ikke tanken på mat, men det er det eneste som holder kvalmen borte i 1-3 timer. I kveld har jeg halsbrann og det slet jeg med i 3. tri med forrige barn. Lurer på om noen har noen gode tips til hva dere synes smaker godt. TIPS ØNSKES... Ellers en blid og fornøyd frue med voksende mage.
Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Melde meg inn her og kan si at jeg er trøtt og kvalm hele tiden. er 10 uker, snart 11 uker. Håper det blir bedre. Jeg sover en time når jeg kommer hjem fra jobb også er jeg i seng mellom halv ni og ni om kvelden:-( men håper at snart jeg ikke skal være så trøtt og sliten.... Kvalm om morningen og utover dagen.
wjkcg Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Litt mindre panisk trøtt nå, men tar gjerne en times lur i løpet av ettermiddagen. Så føler at det går i riktig retning! (Orket til og med å bake muffins med datteren min etter jobb i går, første gang på lenge jeg har hatt snev av overskudd.) 10 + 3 i dag. Lykke til!
sprellefant.no Skrevet 16. november 2010 #9 Skrevet 16. november 2010 Stå på, gravide damer - det blir nok bedre! Jeg er 10+3 nå, og har hatt 2-3 dager med masse energi, minimalt med kvalme og supert humør. Dette etter altfor mange uker med skikkelig dårlig form og negativ energi. Er selvfølgelig fremdeles litt trøtt innimellom, da førstefødte gjerne våkner kl.6 for tiden, men det føles som om et slør av trøtthet, kvalme og slækk form har forsvunnet. Har nettopp blitt 'friskmeldt' av akupunktøren (for kvalmen). I tillegg er det snø ute - hvitt og vakkert! Jippiii! Lykke til! Håper at dere snart blir kvitt 1.trimesterplagene.
Snømusa2013 Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 9+3 her. Og trøttheten har gått litt over, sliter faktisk veldig med å få sove...:-( Kvalmen derimot er overveldene....Står på butikken og brekker meg, og blir utrolig slapp.....:-/ Men, satser på at det går seg til!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. november 2010 #11 Skrevet 16. november 2010 10+6 og også trøtt, ikke så ille som jeg var heldigvis. Kvalmen er delvis borte men jeg har mistet helt lysten på masse mat, og blir helt uvel bare jeg tenker på det! Jeg har pleid å få problemer med bekkenet tidlig, men denne gangen er jeg helt fin! Tror det er all treningen som hjelper! Håper det fortsetter sånn! Ellers har jeg store problemer med å holde magen skjult, og gleder meg til å sprekke boblen i neste uke! Tjojo!
mamma jente08+gutt11 Skrevet 16. november 2010 #12 Skrevet 16. november 2010 hei. er 10+2 i dag. formen er ganske bra her, har vært slik heil fra starten(heldig). litt uggen men ikkje så gale. er ofte sulten men sliter med det.... blir kvalm av å tenke på mat og ingenting smaker godt.... trøtt mest om kveden, men synes pga full jobb. her er det også problemer med å skjule magen:)denne gangen magen vokser mykje fortere. ikkje så lenge til alle skal få vite det
Fru Blåbær Skrevet 16. november 2010 #13 Skrevet 16. november 2010 Jeg er 10+3 i dag, og helt i svime. Men formen veksler, noen dager er jeg mest trøtt, andre dager er jeg mest kvalm. Jeg har stort sett et par-tre timer i døgnet hvor jeg føler meg opplagt og til stede, ellers befinner jeg meg stort sett i en tåke. Magen min har allerede vokst seg ut av alle buksene utenom kosebuksen, så det begynner å bli på tide å handle litt klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå