Gå til innhold

Prøver søker info om akupunktur...

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å gå til akupunktur for å kanskje bli gravid lettere. Er det noen der ute som har erfaringer med dette, og har det blitt barn av det?

Er livredd for nåler, men tror jeg faktisk er villig til å prøve hva som helst for å få en lillesøster eller lillebror til min skjønne sønn (som maser om dette mye nå)!

=)

Fortsetter under...

Akupunktur kan jeg virkelig anbefale! ,-) Har brukt det flere ganger både for det å bli gravid, men også for å holde gravidproblemene i sjakk når jeg har blitt gravid, ,-)

For å finne en dyktig akupunktør så går du inn på: www.akupunktur.no

Der finner du liste over godkjente akupunktører i ditt distrikt. Her kan du og finne link til hjemmesider til de enkelte akupunktører (de som har det) og der kan du lese litt om de eventuelt har spesialisert seg på noen felt. Som f.eks fertilitet.

Det er viktig å gå til en godkjent akupunktør. Disse kan sakene sine :-)

Lykke til ;-)

Hei!

Jeg går til en fantastisk akupunktør i Oslo. Gjorde det hele forrige svangerskap for å dempe plager, utvikle baby bra og få en bra fødsel. Idag har jeg en 2,5 åring som har vært en engel siden dag 1. nå er jeg gravid igjen, og oppsøkte henne med en gang.

Og ikke nok med det: Hun er ekspert på fertilitet!!!

Hun har hjulpet mange kvinner og menn i din situasjon!

Seriøs, godkjent akupunktør med masse erfaring, utrolig dyktig, og ikke minst hyggelig kvinne!

Bor du i Oslo, kan jeg sende deg hennes nr på personlig melding!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...