tulla<3sep2010 Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Blir så frustrert! Har lyst på noe godt HELE tiden! Og dette funker veldig dårlig med planen min om å gå ned de siste 5 kiloene! Må jo bare få til å skjærpe meg altså! krise her om ikke!
LittLykkelig Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Jepp det høres kjent ut.. Har amma i 4,5 mnd nå jeg og har like mye godtesug.. Slit å ta av seg, må ha stålkontroll
2010 Mammaen Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jepp,sånn er det! Passert 5 mnd siden fødsel og det er her enda, men ikke like sterkt (har trappet ned ammingen også). Men det har blitt en vane å spise såpass mye, men jeg trenger jo ikke så mye energi så her er vekten på vei OPP! huff og huff.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 hehehe, samme her... 5 uker siden fødsel, og et søtsug uten like
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Er nok ikke uvanlig dette. For meg funka det med lecitin og krom. Lecitin er et stoff som finnes i sjokolade og som hindrer tette melkeganger (kan føre til brystbetennelse). Har prøvd å kutte ut både sjokolade og lecitin, og alle gangene har jeg fått beg. betennelse, så for meg er det i hvert fall en sammenheng. Uansett, søt-trangen er ikke like stor nå iallfall. Kan kanskje være verdt et forsøk?
tulla<3sep2010 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2010 Tusen takk for svar! da er det nok krom og stålkontroll som er tingen her! Prøvde den ene dagen å holde meg unna, noe som ikke var NOE problem før ammingen og tulla kom, men den stålkontrollen må nok justeres opp flere hakk altså, for den fungerte veldig dårlig den dagen. Må bare virkelig ta meg sammen her hvis ikke kommer jeg aldri inn i jeansene mine!
:) ! Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Samme her! 3 mnd siden fødsel og fullammer! Jeg spiser hele tiden, og har VELDIG søtsug..Vekten holder seg jo fint nå siden jeg ammer, men lurer på hvordan dette blir når jeg skal trappe ned og slutte å amme!! Uffamej.. Får håpe det har gått over innen den tid..
-S- Skrevet 28. oktober 2010 #8 Skrevet 28. oktober 2010 Har samme problem..6 uker siden fødselen.. godt å se at det er normalt iallefall;)
mumin Skrevet 28. oktober 2010 #9 Skrevet 28. oktober 2010 Kjenner igjen meg godt! ; ) Gikk til og med opp nattetid og spiste de første ukene.... MEN nå spiser jeg lite "mat" veldig ofte 2-3 timmer i mellom. Har ikke ofte lyst på søtt lenger - bare til kos ikke desperat lenger ; ) Jeg spiser altså mer enn ellers og har gått ned i vekt! Tjohooo! Lykke til til deg også! : )
Gjest eelis+kian Skrevet 28. oktober 2010 #10 Skrevet 28. oktober 2010 Min teori er at det henger sammen med ammingen. Mens jeg fullammet var jeg nærmest desperat etter sjokolade, men når jeg trappet ned på ammingen, trappet jeg også ned på sjokoladespisingen, uten å tenke over det. Jeg hadde bare ikke lyst på sjokolade når jeg ikke ammet. Og nå når jeg bare ammer én gang om dagen (gutten min er 1 år og 2 uker gammel), har jeg ikke lyst på sjokolade i det hele tatt Jeg gikk ned over 23 kg selv om jeg spiste minst en stor sjokoladeplate om dagen, så det ville jeg ikke bekymret meg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå