The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 På 12 over term ringte de fra føden (!) og sa at vi skulle ta ks. Forteller den lykkelige historien senere. Gud så deilig å få han på utsiden. Alt er kjempefint og lykke til dere andre som snart er i mål. På den ene eller andre måten. Ks er ikke så ille altså. Vet ikke mål @ vekt ennå.
enits40 Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Å, gratulerer så masse med den lille! Flott at ks gikk bra og at du har han på utsiden! klem
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 gratulerer så masse! gleder meg til det blir min tur=)
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Endelig var du i mål =) Gratulerer med prinsen, ønsker dere lykke til videre og kos dere masse!
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 HURRA!! Velkommen til verden lillegutt:) Gleder meg til å høre fødselshistorie! Gratulerer så mye, håper vi sees på dib snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå