Gå til innhold

Værste Luksusfellen jeg har sett! Vanita fra "Bartenderskolen" *LINK*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Går det an?! Hun sitter og lager trutmunn, blunker og skakker på hodet og prøver " se på stakkars lille meg, redd meg store, sterke mann!"taktikken.

Dama er jo blåst og burde ha vært beskyttet mot seg selv. Min psykisk utviklingshemmede 16-åring har bedre økonomistyring og et mer realistisk syn på verden enn det hun har. En ting er sikkert, hun blir aldri skuespiller i USA, for det er hardt arbeide og lite glam... og det er nok ikke det hun ser for seg.

Dere sjokkerer meg mer!

Jenta er 23 år, og det er MANGE unge som går i kredittkortfella.

Synes hun virkelig tok tak i ting, sjarmerende var hun også.

Hun ville jo ordne opp, og i tillegg så man jo lett hvordan hun strålte da hun fikk løst problemer!

Hehe!

Søk vanita og blogg så kan du lese om livet hennes - på 6 klasse-engelsk!

Skumma gjennom den i går kveld og sitter i sjokk jeg!

Hvis du også hadde lest kommentarene på tv3 play sverige, hadde du sett at jobben på Subway hadde hun i 2 dager, hun passet ikke til slikt arbeid mente hun..

Ellers prater hun om nye jobber osv, og det kom fram i bloggen at det er halvdagsjobb etter kl 12 om dagen for hun klarer bare ikke jobbe før.

Bloggen følger henne gjennom denne luksustiden og til etter luksusfellen. Lite forandring i oppførsel etterpå, bare for å ha det klart!

Og den nye jobben hun snakket om i programmet som betalte mer en Subway var Bartenderskolen! Og hun trodde hun skulle få betalt for å være på ferie. Men hun sa det var mer arbeid en hun hadde tenkt stakkars..

Ei underlig jente med null landkontakt:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...