Gå til innhold

setefødsel på meg ser det ut til..

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

fikk svar på røntgen idag og det var visst god margin ble det sagt så da blir det vel setefødsel da.....kan IKKE si jeg gleder meg men ut må han...2937 gram estimerte de han til idag og 34 rundt hode...

noen FINE setefødsel historier å dele så suuuger jeg de til meg...ny ktr på termin dag om han ikke er kommet av seg selv da xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8 dager til termin idag..hadde faktisk trodd han skulle være ute til nå siden storebror kom 3 uker før...men ikke denne gutten nei...like bedagelig som sin far kan man jo begynne å anta og alltid presis hehehe:)

Fortsetter under...

Jeg skal til Ullevål for evnt vendingsforsøk nå på fredag. Vi vet faktisk ikke om vi kommer til å gå for det. Hadde du snuforsøk? Jeg skal også til akupunktur i morgen i et siste desperat forsøk..

Hadde nå helst sett at han kom ut "riktig" vei, men ligger han sånn så ligger han sånn.

Hvor lang tid tok det forresten å få svar på røntgen?

hei:)

har ikke fått sp mål om snuing...tror faktisk de snur ytterst sjeldent på haukeland..troooor..men det hadde ikke vært aktulet uansett....det virker så brutalt pluss at det er jo en risiko med dette også..

ang røntgen svar så fikk jeg det idag men det var ikke klart så det måtte purres fram:@ så lang tid skal det IKKE ta......ett par tre dager egentlig?:)jeg begynte jo bli litt panisk ang svaret som ikke kom siden jeg bare har 8 dager til termin..

Nei, har hørt at det ikke er alle sykehus som gjør vendingsforsøk. Jeg synes også det virker brutalt, og kjenner at jeg ikke er helt klar for at lillegutten i verste fall skal komme med et hastekeisersnitt nå på fredag. Jeg har jo ikke gått ut i permisjon enda..! ;-) (er 36 uker på vei)

Skjønner at du begynte å bli litt stressa ang svar ja!! Men veldig bra at du ble klarert for setefødsel. Jeg tror jeg også kommer til å gå for det hvis det er plass.

Ja ja, ut skal de, på den ene eller andre måten :-))

Heisann!

T...det ser ut til at å få inn og ut de barna våre gir et visst strev...min låg også lenge i sete...var egentlig mest stressa for at vannet skulle gå og jeg var ute og gikk...da er det visst bare å legge seg ned og ringe ambulansen...

Selve fødsel i sete er vel ikke optimalt, men ingen problem sa mine jordmødre...du er heldig som har en liten bebis i så fall...

Her skjer det lite...var litte blødning ol for en tid tilbake men nå er det stille før stormen...

Kjener noen som har prøvd å snu bebiene som lå feil vei, men da har mange kommet før tiden...

Lykke til T! Blir et par spennende uker nå...

HJÆLP!!!!! og HURRA!!!!

Annonse

tusen takk for gode ord jenter!!:) tenk at dagen snart er her....underlige greier men så utrolig fantastisk da....:))) men tror det ikke før jeg får se det på en måte.... jeg får høre av legene at det beste for babyen OG meg er vaginal fødsel så lenge babyen ikke er for liten og skjør og bekkenet mitt er stort nok.....til du som nevnte at setefødsel var best for deg:) han her er omlag like stor som det din baby var:) skjedde det noe med babyen din som gjorde at du ville bedt om KS for den sin del?

nurket: herreguuud tenke seg til at vi er snart i mål hæ?:D jammen er vi heldige!! krysser alt for at du får en flott fødsel min venn! og jeg selv xxxxx'

har du bestemt deg for hvilke fødsel det blir nå eller?

ingen tegn til modning eller nært forestående fødsel så håper jeg bare "plutselig" går i fødsel av meg selv.... begynner bli sår og lei av all modningssexen etterhvert hohoho:) vaske hus gjør jeg omtrent hver dag og bor på toppen av blokken og går i trapper hver dag og ja,,,han får komme når han kommer...leste hin dagen at kroppen ikke går i fødsel om den ikke er avslappet(!?) ehem...hvordan kan kroppen slappe av om man skal manøvrere alle disse kjerringrådene samtidig ??jeg bare spør.....:D

også sies det jo at de fleste fødsler starter på natten og da tenker jeg at kanskje det er noe i det at kroppen må være avslappet....så nå satser vi på det:) du har termin om 4 dager du nurket?

Det kan jo bare være Haukeland som anbefaler setefødsel fremfor ks... (ettersom de er det mest restriktive sykehuset i hele landet når det kommer til å få innvilget ks) Jeg har hørt av flere leger at setefødsel absolutt ikke er å foretrekke for barnet del og at de kan ta skade av det også utviklingsmessig... Nå er ikke jeg lege, så jeg husker ikke helt hvorfor de ikke anbefaler det bortsett fra det utviklingsmessige...

Jeg håper alt går bra!

Tenk tøysekroppen, nå er du snart i mål... Fantastisk!

Jeg har ingen erfaringer med setefødsel, det så lenge ut til at tulla mi også helst ville ligge i sete, men har nå snudd seg og det er 18 dager til termin...

Jeg vil bare ønske deg masse lykke til ♥♥♥

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...