jiiu Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 da blir det nok ikke noe julibaby likevel.. våknet til morgen idag med blødninger.. blødd litt i hele dag.. litt menssmerter, men ikke voldsomt..litt mere ømt enn vondt egentlig.. så det er nok på vei ut igjen ja... begynner å bli lei prøving etter halvannet år med prøving nå.. deppa og i dårlig humør nå ja.. vært en laaang dag på jobb idag
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Skjønner absolutt hva du mener! Har holdt på en stund vi også, og sist gang jeg fikk TR fikk jeg beskjed fra naboen at hun var 3 mnd på vei...ikke kult i det hele tatt! Jeg var hos gynokologen i mai, og hun sa legg bort alle el tester, tenk på alt annet og kos deg med din kjære! Tror hun snakker av erfaring...er nok mange som prøver for hardt, deriblandt meg! En vakker dag sitter nok spiren skal du se! =)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Det var trist at det ikkje klaffa for deg.. *trøsteklem* Skjønnar godt at du er lei og deppa, det har du lov til! 1,5 år med prøving er lenge det. Får håpe på ny spire igjen ganske snart, masse masse lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå