mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 hei igjen jeg la inn innelgg tidligere idag, har IKM i morgen..bruker alltid å få tr punktelig..har følt den siste tiden at jeg har vært gravid pga hyppigvannlatning osv..så tok en cb test idag tidlig..som viste svak svak kryss etter 2-3 min..når jeg ser på testen enda er d et + tegn. uten noe mensmurringer idag..kun litt dragning i ryggen, støl i magen..så begynner jeg å spotte..kun på papiret når jeg er på wc..og ikke lyserødt men brundt..litt tråer (sorry detaljer..) huff :/ blir deppa...jeg bruker aldri å spotte før mens..den bare kommer..dette kan ikke være festeblødning?hvorfor får jeg da svak positiv test..æsj..dårlig humør resten av kvelden kjenner jeg... noen med erfaringer som kan dele de med meg? takk <3
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2010 d skal sies at jeg tok ikke testen på den første morgen urinen, og at testen var veldig svak..men jeg ser + tegnet når jeg ser på den nærme..og litt på avstand..men en strek er vel en strek....
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 jeg hadde bare litt brunlig utflod på papiret når jeg var gravid, og dette var feste blødning varierer seff fra pers til pers.. men tor nok jeg tør å si gratulerer
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Er ikke festeblødningen ca 1 uke før IKM? Jeg opplevde nemlig det for noen dager siden, men bare en sånn brun tråd med litt slim....ikke kommet noe mer siden, og har IKM om 5 dager.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2010 skjønner like lite idag..nesten ikke brunutflod på papiret etter jeg har vært på do..heller ikke noe pms smerter idag..og det som var igår var kun å se på papiret, ikke noe som har kommet i innlegget jeg har på meg..:/ IKM idag, venter jeg bare på tr, ellers tyr jeg til en cb digital test i morgen tidlig før vi reiser på helgetur..æsj, har vært gravid noen ganger men aldri blødd, sist mnd blødde jeg noen dager etter ikm, legen konkluderte d med en sa siden jeg hadde pos test på forhånd da også.. ha en fin dag! hilsen ?
Carina har to små gull Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Heisann At du blør litt nå trenger ikke bety at tanta er i anmarsj. Og med svak positiv test tar du en ny en i morgen. Jeg blødde ¨bittelitt i tre dager og fikk svak positiv test etter det. Nå er jeg i min 16 uke. Og det er helt normalt at en kan blø litt rundt da man skal ha tanta. Har opplevd det begge gangene jeg ble gravid. Masse lykke til Klem fra
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2010 betryggende å vite Carina81, tusen takk:) skal kjøpe en digital ev. å ta den på morgenurin i morgen..satser på at d lyser gravid mot meg.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå