Gå til innhold

Noen som har kaffekanne fra Stelton?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe til søster og mannen til jul. Står mellom den eller Georg Jensen, men syns GJ ser så upraktisk ut..

Noen som har noen av disse to?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har Stelton sin. Kjempe stilig, men ikke så veldig god å helle av. Hadde nok heller gått for GJ - synes det så kul ut, ikke minst mer praktisk helling :o)

Skrevet

Jeg har to stelton kanner og er kjempefornøyd.

Jeg syntes den er kjempegod å helle av. Litt uvant i begynnelsen kanskje..?

Skrevet

Noen flere meninger?

Skrevet

Har også Steltonkanne, og den er selvfølgelig veldig stilig, men ikke så praktisk. Håndtaket er ikke spesielt godt å holde i, og tuten også litt upraktisk.

Georg Jensen-kanna kjenner jeg ikke til, men kan veldig varmt anbefale EvaSolo-kanne som et alternativ. Jeg har den i stål, tror også den finnes i past i ulike farger, men ikke sikker. Den er ihvertfall veldig praktisk (uknuselig, lett å holde og helle av, dryppfri) og også kjempefin.

Skrevet

Har begge deler, og synes absolutt Stelton er å anbefale! GJ ER fryktelig upraktisk, selv om den er stilig. Når du heller varm kaffe på kann, blir det ofte lit vakuum, og da er toppa helt umulig å få av, den sitter dønn! Og det er veldig knotete å få tak i toppa i den lille åpningen også.

Annonse

Skrevet

Har hatt en stelton kanne. Lekker og sylinderformet, skinnende rød......og ubrukelig å helle fra. Krevde pengene igjen og det fikk jeg etter litt om og men:)

Skrevet

Jeg har også begge. Synes GJ er finest, men stelton er mest praktisk. Ofte litt vanskelig å åpne GJ pga vakum, som en annen skrev her. Men synes det er litt kjipt at ALLE har Stelton.

Skrevet

Jeg har også begge. Synes GJ er finest, men stelton er mest praktisk. Ofte litt vanskelig å åpne GJ pga vakum, som en annen skrev her. Men synes det er litt kjipt at ALLE har Stelton.

Skrevet

jeg har en fin rød kanne fra Stelton, og det er en av de beste jeg har. Holder godt på varmen, og er god å helle av. Griser overhodet ingenting.

Skrevet

Merkelig at det er så forskjellige meninger da..

Noen mener den er helt håpløs, mens andre er kjempefornøyd! Hmmm..:)

Skrevet

Jeg har en fra Georg Jensen og den er ikke verdt mye bruksmessig iallfall.

Vi drikker ikke kaffe,men setter ofte fram varmt vann til te. Da setter vi heller hele vannkokeren på bordet framfor å bruke den fra Georg Jensen.

Stilig ja, men ekkel ellers. Finne absolutt ikke noe ergonomisk med den i det heletatt, slå opp uergonomisk i ordboka og du ser bilde av den, ha ha ha.

Skrevet

Jeg har og to Steltonkanner, og synes de er helt supre! Kjempegod å helle med uten at man søler. Den fra Georg Jensen vet jeg ingenting om, men kan i hvert fall anbefale Stelton!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...