fjoggy Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Lurer på hvordan og når jeg skal bruke dette og hvilke erfaringer dere har i.fht å bruke fructus!??? Skal igang med fryseforsøk nå, håper på innsett 2.uka i november ;-)
jente_80 Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 hei hei! Meg igjen hehe (datt akkurat ut av nettet da jeg trykte på lagring ved forrige forsøk. Argh! - prøver igjen) Uansett, det står på flaska hvordan du bruker fructus femina. Mener det var 10 dråper 3 x daglig som blandes i litt vann. Ei flaske holder ca 4 uker. Det er ikke dokumentert at dette virker, men det skader absolutt ikke å prøve. Men det er et godkjent homeopatpreparat, og skal vistnok blidgjøre slimhinna og hjelpe til slik at egget fester seg lettere. Jeg ville ha starta med en gang, for det skader vel ikke å klargjøre livmora så fort som mulig Om du googler får du opp mange meninger, men jeg sier KJØR PÅ! Og tvi tvi her også! og godt å høre at tanta dukket opp. hilsen
Mirakel <3 Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg bruker fructus femina nå på dette forsøket,men jeg leste en plass her at en skal ha det i munnen en stund før en svelger det... Jeg har svelget det rett ned jeg...ups.. det følger jo ikke med noen bruksanvisning så det er ikke så lett.....
Gjest Pippi9 Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Noen som vet hvor lenge man skal ta det?
Meerim Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Jeg bestilte i går, og fikk svar i dag om at det blir sendt i dag Så da skal jeg prøve det denne måneden (vi prøver på egenhånd denne mnd mens vi venter på fryseforsøk i desember). Funker det ikke så prøver jeg igjen under fryseforsøket. Så lenge det ikke kan skade så må man jo prøve!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå