Gå til innhold

Erfaringer med akupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurderer å gå til akupunktur for å kanskje bli gravid lettere. Er det noen der ute som har erfaringer med dette, og har det blitt barn av det?

Er livredd for nåler, men tror jeg faktisk er villig til å prøve hva som helst for å få en lillesøster eller lillebror til min skjønne sønn (som maser om dette mye nå)!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går til akupunktur for å regulere menstruasjonen, med tanke på å bli gravid. Har vel hatt fire behandlinger, så det har ikke gjort store utslaget ennå. Venter fortsatt på menstruasjonen, forrige mandag stakk akupunktøren for å trigge mensen,men den uteblir... men har ikke gitt opp ennå. Har troen på at akupunktur kan hjelpe for noe da, hjalp meg veldig i forrige svangerskap i forhold til hyperemesis.

Har testet, så jeg er ikke gravid... men venter i spenning. Har hørt at mange har god erfaring med det da, så jeg krysser fingrene :)

PS: det er ikke vondt i det hele tatt, jeg syns faktisk at det er ganske behagelig, etter at nålene er satt inn. Greier å slappe av og roe ned også :)

Skrevet

Ja, veldig gode erfaringer :) Gått til aku i 2 perioder, første gang for å få tilbake mens etter å ha mistet den en periode - endte med stabile 29 dagers sykluser og graviditet. Andre periode var nå i vår da vi forsøkte på nr 2 og jeg hadde for kort lutealfase. Hadde behandling gjennom to sykluser og ble gravid etter det. Nå har jeg mistet 2 ganger på rad og er gravid igjen for 3.gang nå - og går nå til aku som støttende behandling de første ukene i sv.skapet.

Laangt svar - men kort oppsummert: Det hjelper mange, er vel verdt et forsøk og nålene kjenner du nesten ikke. Du blir trøtt og avslappet mens du er der - behagelig syns jeg hvertfall... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...