Voyeur Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Fødte for 5 dager siden, og navlestrengen holder på å ramle av nå.. Men skal den lukte sånn?! Kan ikke huske at det skal lukte så veldig av den, og blir (selvfølgelig) litt bekymret. Vasker strengstumpen med klorheksidin et par-tre ganger om dagen. Burde jeg ta kontakt m helsestasjonen, eller har jeg bare glemt at det er helt normalt at den lukter sånn?
Mammahjertet <3 Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Dette er helt normalt Navlestrengen til gullet mitt lukta noe aldeles rett før den datt av. Jeg trodde ofte hun hadde bæsja seg ut, så ille lukta den. Og verst er det akkurat rett før den ramler av. Så snart finner du den nok liggende i bleien eller noe slikt. Det eneste jeg fikk beskjed om å passe godt på er hvis det blir en rød ring rundt navlen. Da må en kontakte helsestasjonen. Ellers så er det vanlig med både gul guffe og litt blod inne i selve navlen. Rens den godt. Jeg brukte bare vann faktisk.
Voyeur Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 Takk for bra svar:) Tror nok at navelen på mini lukter verre enn det har gjort på de andre ungene, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå