Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere? er 35 uker på vei, og syns humørsvingningene er tilbake for fullt!!!! Liker rett og slett ikke meg selv om dagen, stakkars sambo må jo seriøst lure. Skal LITE til før jeg freser, hadde mye det samme i 1 trimester, så har jeg vært mer "meg selv" frem til nå.... begynner jo nesten å bli redd for at gubben ikke holder ut de siste ukene:) Sikkert mye sammenheng med at jeg føler meg ELENDIG(men lykkelig!) nå, ting er tungt, og føler man ikke klarer å innfri "forventninger og krav" fra bla nære venner. ORKER ikke sitte på cafe nå jeg, eller være supersosial!!! Kjipt med sure venner på toppen av det hele...er jo SÅ GLAD for å endelig skulle få baby, bare savner litt at folk rundt forstår at det begynner å bli tungt.... Syte, syte, syte, sorry:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Er 34 fullgåtte uker i morgen, og kjenner meg absolutt igjen. "Problemet" her er at jeg gjerne vil fungere som før, men magen er liksom i veien:-)

Blir fort irritert på barna (og føler meg helt forferdelig etterpå) Bare det å få på utedresser og sko er et slitt akkurat nå. Gleder meg til å føde nå ja!

Skrevet

Har merket det jeg også. Er "bare" 33 uker, men likevel.

Har vært så sint den siste tiden! Jeg smalt hånden i bordet på jobb i dag, og dengte telefonrøret på telefonapparatet flere ganger.. Rett og slett forbanna for ingenting ;)

Skal sies at jeg ikke har hatt noe humørsvigninger i svangerskapet, og har ikke merket noe til hormonene - før nå ;)

Skrevet

Regner med at dette er ganske vanlig, man begynner å bli lei, lite energi og kanskje ofte sliten. Har også merka en oppgang i antall ganger jeg har blitt forbanna over ingenting, eller begynt å gråte av teite reklamefilmer feks.

Skrevet

Godt å vite at vi er flere:) :) Heldigvis en "bra" dag idag, fått unna litt babyforberedelser og husvask med magen i veien, stolt!! ønsker alle "hormonbomber" en god dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...