Gå til innhold

Flere som starter med sprøyter rundt nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

jeg starter med sprøyter neste onsdag:) Skal på hestekur med 450i Puregon. Dette er første gangen, og jeg er ganske spent, men også rimelig avslappet til det hele. Etter endel negative tester så er man ikke akkurat kjempepositiv, heller realist og hvis det går bra så blir det en bonus i tilfelle:)

Jeg er forøvrig 36 år, og har dårlige eggreserver.....vanskelig å blir gravid, men ikke umulig;)

Lykke til:)

450??? det var da voldsomt!

Drømmer81:

Jeg skal også på UL 4. nov. Er du også på Riksen?

Begynner med 150 IE jeg også.

Jeg tipper jeg får uttak 10. nov. De styrer jo helst unna helgene. Gikk 12 dager på sprøyter sist, men da begynte jeg med litt lavere dose.

Hold meg oppdatert da;-)

Når kan man regne med å kjenne virkning av menopuren da?

Dollypopp:

Vi skal til Danmark, Ciconia. Ville komme i gang fort :-) Men "Står i kø" i Porsgrunn, så tar eventuelt neste forsøk der. Ville unngå Riksen fordi jeg jobber på Riksen. :-)

Vi er jo så og si helt likt i løypa, blir moro å følge deg :-)

Ok. Er du sykepleier?

Blir morro å høre hva de sier på kontroll da.

Tar du kontrollene hos privat gyn her da? Når vet dere når dere skal til Danmark da? Hvordan gjør dere det sånn praktisk?

Jeg fikk ikke noe særlig bivirkninger av Menopur, ikke Gonal-F heller.

Fikk en forferdelig hodepine av sprayen sist, men har vært mye mindre denne gangen:-)

Annonse

Hei,

Lykke til så masse. Jeg skal også begynne med sprøyter neste uke. Har fått time på tirsdag 3. nov.

Er også 36 år. Var gravid en gang for 2 år siden, men SA i uke 11.

Kjempe holdning du har. Skal lære meg å slappe av og ta ting som det kommer :)

Har du hatt noen bivirkinger på suprecur? Når begynte du?

Har hatt voldsomme menssmerter i 2 dager. Over nå. Nå bare litt vondt i hodet...

Hilsen,

MF

Er det meg du spør MF878? Jeg har ihvertfall gått på Synarela i to uker nå. Hatt tre dager med dundrende hodepine, endel svimmel ellers i fin form:) Jeg prøver som sagt å ikke tenke, vurdere eller analysere for mye...come what may:))

MF878 :

Jeg går på Suprecur. De første to ukene merket jeg så og si ingenting, kun litt hodepine av og til. Tredje uka ble jeg utrolig ustabil i humøret.. Tror mannen min synes jeg er et monster :)

Håper at det skal gå over nå som jeg også har startet med Menopur.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...