Gå til innhold

Jente_80*gravid* :)

Anbefalte innlegg

Får desverre ikke sendt deg pm idag heller jeg ..

Forstår ikke hvorfor det ikke vil gå, men men :P

Blir koselig å følge hverandre fremover:)

Hvordan var første kontrollen?

Når er ulen din?

Får prøve sende deg pm igjen senere, så slipper vi skrive alt her til hele verden her .. :)

Formen bra om dagen?

Min er veldig bra. Merker lite til graviditeten.

Så godt å ha vært på noen ul å fått sjekket at alt likevel står bra til der inne :)

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142486275-jente_80gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!! :)

Kjedelig at du ikke får sendt PM, da... håper det ordner seg etter hvert.

Gratulerer til deg som har gått over til 2. tri! som jeg gleder meg til det..! 1 1/2 uke igjen - og jeg må si jeg er optimist, da. Ser ingen grunn til at det skal gå galt nå, men gleder meg til at jeg kan fortelle det til litt flere :) Det er jo endel som vet om at vi går igjennom prøverør, så jeg kan skjønne at de begynner å lure litt etter hvert.

Ellers var første svangerskapskontroll helt OK! Blodprøver, blodtrykk, vekt og endel jabbing. Gleder meg til det blir mere action!

Skal på privat UL om 1 uke, og gleder meg villt!! Håper virkelig det er noe der inne, for jeg er lik som deg; toppform!! hehe Har ingen spesielle symptomer, og alt føles egentlig som normalt - bortsett fra at jeg styrer unna fest og moro, spekemat og mykoster hehe. Trener 3-4 ganger pr uke og bare koooser meg!! Skal nyte dette litt til tenkte jeg. Før jeg blir HUGE! hehe

Hvordan går det med deg, da?? Alt bare hærlig? :)

Stooor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...