Gå til innhold

Noen som har blitt verre av behandling?

Anbefalte innlegg

Fikk fysio - behandling for ca ei uke sida. Har gått hele sv.skapet, regelmessig og har hadd god effekt.

Men etter sist gang har jeg blitt så mye verre. Hun behandlet meg med sånn massasje apparat eller vibrerende greie på setemuskelene.

Dagene etter har jeg hadd store gangvansker og mye smerter... :S Føler jeg trenger krykker nå hvis jeg må gå mer enn 10 meter... :S

Fortsetter under...

gikk til fysio i hele forrige svangerskap og blei bare verre og verre.Blei ikke noe bedre etter fødsel heller. Tok kontakt med naprapat 3 mnd etter fødsel og blei kvitt plagene med 4 beh. Nå er jeg gravid igjen og nå går jeg til naprapat og er 80% bedre etter bare 3 beh. For 3 uker siden var det så vidt jeg klarte å gå. Vet også mange har veldig god effekt av kiropraktor. Men hos disse må man bet behandling selv. Men verdt det etter mine erfaringer.

Lykke til og håper du finner en behandling som hjelper deg :)

• 2 uker senere...

Jeg har også bedre effekt av Naprapat enn av fysio. Gikk til fysio (med stabiliserings trening) hele sist svangerskap. Denne gangen var jeg hos naprapat med ryggen etter at jeg hadde fått bekkenløsning, og så vidt startet behandling hos fysio. Alt etter første behandling var jeg mye bedre! Hadde to tette behandlinger, for å så vendte litt med nr 3. Er nå i uke 30 og SÅ mye bedre enn første svangerskap (kan fint gå tur!).

• 2 uker senere...

Jeg går til manuellterapeut. Han fokuserer mest på trening da men er råflink! Han sier at min bekkenløsninge er så ille nå at ikkenoe hjelper noe særlig, og vi kommer nok til å avslutte det meste av behanldinga. Eneste som hjelper er å teipe bekkenet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...