RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Fødestuene er små og trange, og fødebagen bør derfor inneholde bare det aller mest nødvendige til fødselen. Alt annet utstyr du trenger bør du pakke i en egen barselbag, som du har i bilen, og som far kan ta med inn når du har fått tildelt rom etter fødselen. Lista er utarbeidet av Ullevål universitetssykehus; http://www.ulleval.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=575&I=9806
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2010 dytter denne selv jeg.
Miessi Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Liker dette Ser at det er noen som pakker kofferter, jeg har pakket en handlebag og føler at det holder.
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2010 dytter igjen jeg
Teres Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Liker også!!! Takk til deg, RampeguttFårLillesøster:)
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 9. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2010 dytter denne tl førstesiden igjen. noen som vil hjelpe meg å holde den der?
littlefairy Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Noen spørsmål (sorry, er førstegangs her... :) Hva slags styrkedrikk bør man ha med?? Hvor mange klesplagg trenger man (til seg selv og barnet)? og får man ikke bleier på sykehuset til babyen (i listen står det for å ha på hotellet, men det er jo ikke alle som ligger på sykehushotell.....) sorry hvis dumme spørsmål :)
Herkules Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Gret å forhøre seg der man skal føde, men jeg har aldri hørt at man må ha med bleier på sykehuset. Født på Bærum og her får vi bleier og skjorteplagg til baby og skjorte til mor Mange liker å ha egne klær til barn og mor, men jeg hadde kun med det aller mest nødvendige. Til meg : noen topper om man vil ut av sykehusskjorta (syns skjorta er grei å ha mtp lekking og amming og gulping) Bukser et par stykker kanskje, hender man blør litt igjenom Til babyen hadde jeg kun eget tøy på når vi skulle hjem. Så slipper man å ha med seg klesvask hjem Har aldri hatt styrkedrikk jeg, men har heller aldri pakket fødebag. Mange snakker om sportsdrikker, selv hadde jeg sikkert pakka brus om jeg skulle gjort det. Vet det snakkes om at man ikke ønsker kullsyre men ikke vet jeg.
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Flere som har tips til fødebag/barselsbag?
babymaby Skrevet 12. november 2010 #11 Skrevet 12. november 2010 Purelansalve for brystvortene! Gull verdt! Visste ikke om det ved første fødsel, og fikk skikkelig vondt i brystvortene - men med purelansalva så slapp jeg unna ved andre og tredje fødsel.
Sannali Skrevet 12. november 2010 #12 Skrevet 12. november 2010 Up and go tena lady:) fantastisk opplevelse å ta på en slik etter fødsel kontra bleie og altfor stor truse hvor alt bare sklei ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå