<rose> Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 var hos jordmor idag... urinprøven viste L3+ og P1+... dusjet før jeg tok urinprøven, var ikke morgenurin.. måtte tilbake imorgen med ny prøve.. er det tegn på urinveisinfeksjon eller...?? mener de sa på legekontoret at verdiene ble ofte høyrere i slutten av svangerskapet, og jeg hadde termin for noen dager siden..
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Leukocyttene kan bety urinvegsinfeksjon, men det kan også være "forurensing". Det eneste sikre tegnet på urinvegsinfeksjon på de sticksene som jordmødrene bruker er posiviv Nitritt. Ellers må urinprøven sendes inn til dyrkning for å se om det er bakterier der. At du har 1+ på Proteiner er helt vanlig så seint i svangerskapet, jeg hadde spor av proteiner og er 38+6 - helt normalt iflg jordmor, men det er jo greit å dobbeltsjekke det med en ny urinprøve, og også for å se om det øker
Lillemy89 Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 jeg har fått det samme utslaget, og det var urinveisinfeksjon sa legen. og at det er utslag på protein er ikke noe farlig. det var helt normalt når man er så langt i graviditeten. men fint at de vil være helt sikkre og tester deg på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå