babyfeber Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 det er 2 mnd siden jeg stoppet å ta p-piller. min første mens etter stopp var helt vill! blødde masse å svettet unormalt mye og hadde kjempe ømme bryster nesten hele mnd. for en uke siden skulle jeg ha hatt TR igjenn. men her sitter jeg da! d klødde litt nedentill i to dager, men så gjikk det over.trodde det var en infeksjon, men det kan det ikke være når det pluttselig stoppet. jeg har antydninger til litt mens smerter, men disse er helt annerledes enn hva jeg er vant til. brystene har nettopp blitt ømme men ingen mens... jeg er redd for å teste meg, for jeg vil ikke bli skuffet. har glemt og stoppet med p-piller før, men d har aldri vært slik. jeg er så usikker og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... noen som kan hjelpe?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 På den ene siden er det veldig normalt at kroppen oppfører seg kokos etter pillestopp. Det kan av og til går lang tid før syklusen finner tilbake til normalen igjen. Og det å hoppe mellom korte og lange sykluser er ikke uvanlig. På den andre siden kan det jo hende at du er gravid. Jeg ville tatt en test uansett bare for å sjekke. Hvis du ikke er gravid så vet du i allefall at du får mensen snart en eller annen gang. Blir testen positiv, så vel - hurra! Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå