Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dager på overtid nå...er sååå sliten. vondt overalt..full av vann..får ikke sove om natten. Føler meg på bristepunktet. Hver dag er så jævli lang. Hver dag tikker det in mld: har du født?? sikkert 10 ganger. SLUTT Å MAS!! noen andre som har det like kjipt og venter like mye....har gitt opp at han kommer av seg selv. Blir vel igangsettelse til uka...men har hørt at hvis barnet har det bra kan de drøye det tre uker:-(... Har ingen tegn what so ever og ikke sett noe til noe slimpropp.......frustrert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som venter lenge venter på noe godt :)

Men er heelt enig! dagene går sent. Selv er jeg bare 37+2, men føler nå at jeg vil han skal komme med een gang!! jeg prøver å alltid gjøre en ting hver dag, så går det mye fortere. I går ryddet jeg terrasen for vinteren, Mandag vasket jeg huset og i dag pakker jeg fødebaggen :) Et lite mål nådd hver dag=) dagene går veldig sent om man bare ligger på sofaen og venter på å kjenne en ri. Rier skal det nok bli nokk av etter hvert tenker jeg :) Men jeg har aldri hørt noe om at de kan drøye det til 3 uker? trodde somregel de satte i gang 14.-15. dagen uansett?

Skrevet

M27:

Forstår du er sliten nå! Virkelig!

Regner med at du blir satt igang senest dag 12 over, og da er det ikke så lenge igjen (men lenge nok, ser den....)

Sender over ønsker om vannavgang, slippropp som løsner, og rier!!! :)

Fnugget:

Svigerinnen min hadde termin med nr 2 13 april, men siden hun hadde det så bra så lot de henne gå, og hun fikk time til igangsetting den 5 mai, men 3 mai kom frøkna av seg selv. 3 uker etter termin. Og dette på et sykehus som har som policy og ikke la noen gå mer enn 12 dager over.

Skrevet

hmmh, høres drøyt ut spør du meg. Fant en link hvor det stod at de fleste sykehus tar igangsetting etter 2 uker, men KAN gå helt opp til 3 uker!:o Men ikke mer denn det. (Heldigvis)! 3 uker er leenge å vente det!

Håper noe skjer hos det snart HI og at baby vil ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...