yeah:) Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei:) Akkurat kommet over til 3 termin jeg. Altså 28 uker på vei. I dag våknet jeg av tydelig mennsmurringer i ryggen. Og så svei d litt å tisse. Noen som vet om dette er normalt? Kan jeg bare ta det med ro og ikke bekymre meg liksom;) Er gravid med andre mann, så burde kanskje visst dett,hehe. Men jeg kan ikke huske dette fra forrige gang
Frøken87<3 Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Kan hende du har fått urinveisinfeksjon evt? bare ring å høre med Jordmor, så slipper du å gå rundt å være usikker:)
Babyønske �� Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Uvi kanskje? Man kan få vagere symptom på det når man er gravid. Og når du i tillegg svir når du tisser er det ikke helt utenkelig. Jeg ville levert en urinprøve på legekontoret for sikkerhets skyld. Jeg hadde det i første svangerskap, og mistenker at jeg har det nå igjen. Det eneste jeg kan merke er at jeg går litt hyppigere på do, og har murringer nederst i magen. Jeg ser an i dag om jeg skal få gjort noe med det, man bør ikke gå for lenge med uvi når man er gravid.
yeah:) Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2010 Tusen takk for kjappe svar! Ja, det kan jo hende. Høres logisk ut. Jeg leverer rett og slett en urinprøve jeg hvis det er sånn i morgen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå