babymama88 *på overtid* Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Fikk plutselig veldig vonde stikninger i magen og underlivet. Varte en liten stund før det gikk vekk. Veldig vondt! Noen som vet hva dette er?
Snuskomrusk Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Vet dessverre ikke hva det er, men har fått det selv i det siste. Hvor langt på vei er du?
yeah:) Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Hei:) Jeg kan ikke svare deg på det med magen. Men hvis det i underlivet kjennes ut som at noen stikker deg med en kniv litt frempå underlive, og varer noen sekuner/par min maks, er det bekkene som gjør seg klar til fødsel. det drive og løsner på seg rett og slett. Er fryktelig vondt, men ikke farlig. Men jeg vet ikke hvordan det er med at du itillegg har vondt i magen da....du kan jo bare ringe føden og forklare smertene til dem, og så sier de om de vil sjekke deg,eller om alt er som normalt. Bedre å ringe en gang for mye,enn en gang for lite;)
babymama88 *på overtid* Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2010 Ja det kan jo være det, jeg er ikke mer enn 29 uker på vei, så det er i tilfelle veldig tidlig å forbrede seg til fødsel hehe:) varte bare en liten stund ja og har ikke komt etterpå.. kjørte bil då det kom, måtte stoppe inntil kanten :-p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå