RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg svarte deg på innlegget ditt om svangerskapsforgiftning, og har lett etter deg nesten hver dag her inne. Tenker på deg hver dag. Hvordan går det med deg? Det bekymrer meg veldig at jeg ikke har hørt noe ifra deg. klem fra meg
Jønimi Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg svarte ikke på det innlegget, men har også tenkt masse på hvordan det går med Smykk!
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Dytter.. Hvordan går det med deg Smykk?
Gjest ________ Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 hei går vel bra, var på legekontoret og jeg hadde visst nok bare feber, vanlig hodepine så hadde jeg høye hvite blodlegemer på blodprøvene så jeg ble på sykehuset i to netter sånn i tilfelle. har litt høyere blodtykk, men Ikke protein i urin så det var ingen svangerskapsforgiftning på gang heldigvis... men de synes det var bra at jeg kom innom da med tanke på familie historikken med svangerskaps forgiftning skulle jeg være ekstra påpasselig de neste ukene... Har fortsatt sinnsyk til hodepine og bli småkvalm på kveldene, men ser på det som normale gravid plager forløbig går bra med meg og gullet <3
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2010 Åh -så deilig å høre ifra deg!! NÅ ble jeg glad!!! Åsså GODE nyheter attpå til. PUH - puster lettet ut jeg, og er sååååå glad for at jeg tok feil, denne gangen ) Lykke til videre - kommer til å følge med deg STOR klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå