Canari Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Vi ble av fysioterapeut på helsestasjonen anbefalt en osteopat hun kjente til, da hun mente lillegutt var litt stiv i nakken (mulig årsak til at han ikke liker å die ved venstre bryst, samt til at han har dårlig sugetak). Er det noen som har brukt osteopat, og var det bra?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 gutten min hadde KISS. Ble henvist til manuellterapeut og etter 3 behandlinger var han helt fin:)
Canari Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2010 Takker for svar. Jeg er så usikker på om vi egentlig burde ha vært hos mauellterapeut istedenfor, ser de fleste har brukt det. Og jeg vet ikke helt forskjellen på dem?
RompeRock Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Vi var hos osteopat med vår første, som hadde låsning i nakken. Ble bedre etter 2 ganger. Dette var i Molde. Så vi har gode erfaringer
Canari Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2010 Vi skal en tur i mrgen, så jeg er spent :-) Håper det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå