mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 27. oktober 2010 #1 Del Skrevet 27. oktober 2010 hei har ikm imorgen(torsdag)..men har siden 7-8 dpo følt at noe har skjedd med meg..flyr mye på wc dag/natt, ingen uvi..samt tyngdrefornemmelse i bryst, stikkinger og innemellom pms smerter..så jeg svidde av en CB test idag, etter 2 min kom d opp svaktkryss, nesten skygge men etter 3 min så en krysset og d gjør jeg enda ca 10 min siden..selv om den loddrettestreken er mye svakere enn den over som ligger vannrett. skal sies at jeg ikke tok fra den første morgenurinen da jeg var oppe å tissa kl 5..( noe jeg har gjort mye i d siste..)...men jeg har vært gravid tidligere...og jeg kjenner meg igjen, kroppen forsøker i hvertfall å signalisere noe til meg..om den ikke prøver å lure meg denne gangen da?!!:S tar ikke alle gleder på forskudd..ser om tr dukker opp i morgen..også svir jeg av ev en test til på fredag..skal bort i helga med et vennepar..skulle egentlig drukket litt vin om d ikke har klaffa hva sier dere? er cb pålitelig..et kryss er vel et kryss selv om d er svakt..??? ha en fin dag, så kanskje jeg skutter inn her etterhvert...?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142485555-kommer-jeg-inn-her-usikkers/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sikkertforgammel Skrevet 27. oktober 2010 #2 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har akkurat samme følelsen som deg, har og vært mye på toalettet, kjent at noe skjer med brystene mine (litt sånn øm pubertetsfølelse i dem??) Testet med cb i går ettermiddag, og fikk en skyggestrek på testen, svaaaakt kryss, nesten så man ikke ser det, men det er der! Skal teste på nytt i morgen, for å være helt sikker. Har ikm om ca 5-6 dager (usikker på syklusen min, varierer fra 26-28 dager) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142485555-kommer-jeg-inn-her-usikkers/#findComment-142485775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå