Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg forstår ikke helt vhilken vogn jeg da skal lete etter...Jeg vil iutgangspunktet ha TFK Joggster twist. Går det da an å få den med mulit x- bag...å at det da er noe spesielt med understellet som gjør at når bagen taes av, og sportsdelen settes på, så kan sportsdelen brukes begge veier??? Heter i tilfelle vogna den vogna Joggster twist med mulit x-bag eller? Jeg ble litt forvirra da jeg var inne på nettet her å sjeka...kanskje jeg er heeelt dum, altså, men eh.... Hjelp!!!
Denishil Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Dersom du ønsker Multi x bag kjøper du Joggster Twist vogna som vanlig, men så kjøper du Multi-x bag i stedet for den vanlige bagen.¨ Forskjellen på disse bagene er at Multi-x bagen gjøres om slik at den også benyttes som sportsvogndel en periode før du tar i bruk den orginale sportsvogndelen på twist vogna =) Håper jeg klarte å forklare meg så du forsto hehe =) Herlig vogn by the way..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 Åååkei...så den multi x-bagen brukes i en liten periode mens du ønsker barnet vendt mot meg, og så har jeg den vanlige sportsvogndelen på etterpå, som jeg da har vendt fra meg? Men er multi x-bagen like stor som den originale bagen? Jeg føder i april, å ønsker jo selvsagt å bruke bagen så lenge som mulig. Tusen takk for opplysningene - det gjorde meg litt klokere - om jeg har forstått deg riktig da
ljuba Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Multi-x bagen passer til Joggster III, Joggster twist og Joggster X. For din del bestiller du da Joggster twist i den fargen du ønsker + multi-x bag i ønsket farge;) Sportsdelen sitter på Joggster twist og er kun forovervendt. Det som er spesielt med multi-x bagen er at den har en ledd som gjør at den kan settes opp i sitteposisjon, slik at barnet kan sitte mot deg den første tiden. Bagen passer opp til ca 18 mnd. Håper dette hjalp litt:)
Babyønske �� Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 http://www.buggy.de/catalogue/index.html Hvis du ser i denne katalogen så er Joggster avbildet med multi-xbag. Så da må en jo gå ut i fra at det går fint an å bruke den på Joggster også Fant forresten en video på You Tube, som viser demonstrasjon av Joggster og Multi x. Så da burde det være greit å forstå :-)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2010 Tusen tusen takk - dere er supre!!! Nå fikk jeg en veldig god forståelse av hele denne innvikla greia - takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå