Mamma'n og englebaby'n Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Fikk høre i går at jeg hadde fått fødeleppe..? Hva er greia med denne fødeleppa? Vedkommende sa at leppene ble mer hovne og at det var ett tegn på at fødsel snart kom til å sette i gang. Noen som har hørt om dette før? Og er det evt. noe hold i det? Mye rart gitt...
lillespire08+10 Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Aldri hørt om fødeleppe før, men fødetryne har jeg hørt om Mulig det er noe av det samme? At man blir mer hoven i ansiktet??!
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 Haha, fødetryne ja! Det hørtes jo lekkert ut Jeg har ikke peiling jeg, men om man kan se det på leppa (evt. trynet ) om man skal føde snart så er jo det litt spesielt i grunn Har lært mye rart av å være gravid, får mye snodige kommentarer
lillespire08+10 Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Haha, høres ikke akkurat lekkert ut nei!! Men fin kommentar å få dersom det betyr at fødsel er rundt hjørnet da
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2010 Selvsagt! Termin 7. november, så det er uansett ikke lenge igjen Jeg syns tiden flyr avsted enda jeg. Mens andre kjeder seg og er lei i uke 34.. Nesten så jeg kunne bytta Hvis magen hadde vært bittelitt mindre vel og merke, jeg kommer jo snart ikke inn i bilsetet fordi magen kræsjer i rattet :s
*Lissi* Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Ja, har hørt om det:-) Venninna mi fikk det 1 uke før termin. Hovnet skikkelig opp. Hun gikk likevel over terminen 1 uke da..
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2010 Hehe, da får jeg forberede meg på å gå med trutmunn ett par uker da
enits40 Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har også! Ser ut som om munnen er blitt større og at en solid dose botox er sprøytet inn i leppene! Lekkert! Riktignok ser jeg det best selv, men også de rundt meg bekrefter det når jeg spør direkte. Kan vel skyldes at ansiktet blir litt mer hovent, kanskje?? :-)
drømmen Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Rare greier det der. Jeg var å spiste lunsj med en venninne i går, og hun sa straks hun så meg: "nå ser jeg på ansiktet ditt at du er klar for å føde".. Hmmm! Føler seg ikke særlig lekker, men må innrømme at jeg har merket selv at ansiktet mitt er blirr mer hovent den siste uka. Om det betyr at fødselen er rett rundt hjørnet, ønsker jeg den HJERTELIG VELKOMMEN! Er møkka lei nå! Termin 5 nov her, så kun 9 dgr igjen!!!!
drømmen Skrevet 27. oktober 2010 #10 Skrevet 27. oktober 2010 Rare greier det der. Jeg var å spiste lunsj med en venninne i går, og hun sa straks hun så meg: "nå ser jeg på ansiktet ditt at du er klar for å føde".. Hmmm! Føler seg ikke særlig lekker, men må innrømme at jeg har merket selv at ansiktet mitt er blirr mer hovent den siste uka. Om det betyr at fødselen er rett rundt hjørnet, ønsker jeg den HJERTELIG VELKOMMEN! Er møkka lei nå! Termin 5 nov her, så kun 9 dgr igjen!!!!
Frkkaos Skrevet 27. oktober 2010 #11 Skrevet 27. oktober 2010 har hatt skikkelige BOTOX lepper halve svangerskapet, så håper ikke at det skal vere et tegn på at fødselen starter..hehe
KmammaK Skrevet 27. oktober 2010 #12 Skrevet 27. oktober 2010 haha! jeg så innlegget og måtte bare lese, også sitter jeg her og tenker.. ehh? He??? Får en større lepper? Også tar jeg meg en titt i speilen og jammen det.. hihi.. når jeg ser på bilder før og ser nå så er de jo større! Hahah! Men jeg håper ikke det betyr at fødselen er på vei for jeg er bare uke 30:) Alt som skjer med denne rare kroppen..! Hoho, dette var festlig!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 27. oktober 2010 #13 Skrevet 27. oktober 2010 Haha, uff... tenkte på noe helt annet når jeg så overskriften :S
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #14 Skrevet 27. oktober 2010 Haha! Svigerinnen min spurte igjen i dag om leppene hadde vokst noe mer. Jeg bare; skal de lissom vokse hver dag fram til fødselen? Hvordan skal jeg da bli seende ut? Som ett Pamela-tryne? Himmel og hav Tror ikke de har vokst noe mer siden i går heldigvis. Veldig snodig altså. Men godt å se det ikke bare er meg! Vi får sitte her med trutmunnene våre og vente på babyene våre
Ziz Skrevet 31. oktober 2010 #16 Skrevet 31. oktober 2010 Hahahaha.... Jeg har hørt om fødeleppe. Jeg har hørt om lepper som hovner før fødsel, men de leppene jeg har hørt om har ikke sittet i ansiktet i alle fall ) Har derimot hørt om "fødeansikt", hvor ansiktet da hovner opp. Det vil si at man får vann i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå