Gå til innhold

stikkende smerter i puppene...??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De vokser.... Har akkuratt det samme, det er dritt vondt, men helt normalt :)

"Ømme bryster" er pen og forsiktig måte og beskrive det på :)

Du er bare uheldig, det varierer. Når jeg gikk med nr 1 merket jeg ikke noe som helst i puppene, de var ikke øm overhodet, denne gangen stikker det og verker og gudene vet :)

Er nok bare enda en ting vi må tåle for og bære frem disse barna :)

Man sier gjerne at det er "voskesmerter" disse stikkingene man kan få i brystene. Men mange gravide sier at de ikke har fått større bryster selv om de har disse vondtene. Det har allikevel å gjøre med at brystene vokser, eller skal vokse, at melkekjertlene modnes osv.

Det er uten tvil helt normalt! Hos meg både stikker det, sprenger det og verker det med javne og ujavne mellomrom. Vondt, men ikke farlig =) Akkurat som ligamentsmerter

Annonse

Jeg er "bare" i uke 16 (har ikke fått endelig termindato på ultralyd enå) men brystene gjør forferdelig vondt.

De gjorde vondt ca i uke 8-11 men fra uke 14 har det begynt å værke verre eller før. Utrolig stor forskjell mellom de forskjellige smertene. i begynnelsen var det vondt at dysj vannet kom borti brystet, men nå verker det fra tid til annen. jeg føler også at brystene "klistrer" seg til overarmen hvis jeg ligger på siden. ikke godt i det hele tatt.

Har allerede gått opp 1 cup i bh størrelsen, er dette normalt så tidlig i svangerskapet? Kan det være tegn på at jeg er lengre på vei eller jeg trur?

Tror egentlig det meste er normalt. Jeg fikk store bryster med én gang, før positiv test, egentlig. Brukte ikke BH før, hadde kanskje 70B som min størrelse. Nå bruker jeg 80D i H&M sine amme-BHer! Lurer på hvor dette skal ende. :-) Mine klør, men er ikke spesielt vonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...