mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 jada her kommer enda ett innlegg om den slimproppen hehe.. jeg hadde aldri hørt om den eller merket noe til den med nr 1. Men i dag tidlig da jeg gikk på do, så kom den på papiret, å ja den ligner jo faktisk på snørr!! fysj a meg, hehe men har vært skikkelig "ekkel" i formen om dagen, og diare på dager på rad, (mest på morra`n..) **unnskyld ekkle detaljer..** kanskje det har noe og si.. hmm, hehe har good tid enda da men tokler alt som er vettu, skal til jordmor nå etterpå, spent på hva hun sier ha en fin dag
lillespire08+10 Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Spennende da:) når er termin? Mener å ha lest et sted at fødsel ofte er i gang 1-7 dager etter at slimpropp går. Men også uker etter... Tipper det blir snart jeg! Lykke til!
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 jeg har termin 18 nov så er enda igjen noen uker men er jo lov og håpe og krysse fingrer for at jeg ikke går over
LL♥10♥13♥ Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Jeg hadde nesten akkurat samme opplevelse som deg i dag, en stor, fast klump med slim lå i truseinnlegget. Har termin 16 nov, så ble veldig nysgjerrig!!! Hva sa jordmor? Jeg skal ikke dit før på tirsdag.... Så håper du deler svaret:)
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2010 jeg kan dele vettu men må nok skuffe deg :/ hun sa ikke noe spesielt... var liksom ikke så mye og si om det var den eller ikke, eneste som var andeledes var at det var litt proteiner i urinen, og at det kom fra det, hode til minin min var langt nede og nesten festet, skal dit igjen om to uker, med mindre det var noe og jeg ringte..
LL♥10♥13♥ Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Ja, vi får bare smøre oss med tålmodighet da:) men det er i alle fall et sikkert tegn på at modningen er i gang og alt går som det skal! Og håper vi slipper å gå over tiden!
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2010 Ja godt og vite ting er som de skal og i prosses Når har du termin ? ja håper vi slipper og gå over tiden, sist gikk jeg 4 dager over, håper jeg slipper det denne gangen
lovina Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 Så spennende at det begynner å skje noe med dere som har termin omtrent samtidig med meg, har 16.nov. Ååå så spennende!! Her skjer det absolutt ingenting enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå