Gå til innhold

Har aksel Hennie barn?? Er Tone stemor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tror han har en datter..men har aldri hørt eller sett han sammen med noe barn...

Men har hørt han har et barn sammen med en X kjæreste....

Skrevet

Ja, han har en datter. Møtte far, datter og stemor på tusenfryd. Har også møtt han og datteren på Bogstad gård før Tone kom inne i bildet.

Skrevet

Han har en sønn på 12 også.

Skrevet

Nok et tilfelle der far går videre i livet, og barna kommer i skyggen av hans liv. Så typisk :-/

Annonse

Skrevet

Hjelpe meg en sønn på 12 år også..jaja noen er raske både med å skifte damer og få unger med dem...

Skrevet

Og hvordan vet du at dette er tilfelle med Hennies barn? Kun fordi du ikke ser dem avbildet i Se&Hør hver uke?

Skrevet

Seriøst, så han har 2 barn fra før av. Ingen av dere vet hvilket forhold han har til barna eller barnemødrene for den saks skyld. Så ikke gjør dere opp meninger uten å vite fakta. Syntes faktisk synd på kjendiser som blir jakta ned av paparazzier og blir plastert over alle slags blader og tabloider. Hvem bryr seg om hva dem har på seg eller hvorfor dem spiser middag på slottet!

Skrevet

Hennie har en fire år gammel datter fra et tidligere forhold.

Etter det Se og Hør - som tidligere har skrevet at Tone og Aksel er hodestups forelsket i hverandre - erfarer, er Tone blitt introdusert for Aksels datter.

Ifølge venner av de to, skal tonen mellom datteren Hedda og Tone vært eksemplarisk.

- De har de veldig fint og datteren liker reservemamma Tone svært godt. De to er blitt gode venner, har en venn av paret sagt til bladet!

Så han har tydeligvis kontakt med datteren sin, til deg lengre oppe her!!!

Skrevet

Eller kanskje han heller ønsker å SKJERME barna fra media?

Skjønner VIRKELIG ikke hvorfor dere forventer å "vite om" barna fordi far tilfeldigvis er kjent. Og at han skulle være en dårlig far fordi dere IKKE vet om disse....

Latterlig....

Etter min mening viser det at han sannsynligvis er en reflektert og god far.

Skrevet

Sikker på at han er en god pappa. Tenk så mye media har svermet rundt han og så har han likevel klart å skjerme ungen:)

Syns egentlig at han er litt kjekk også jeg, sjøl om det er fy fy er inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...